WRAP UP | Mit olvastam Júliusban?

  Ebben a hónapban kifejezetten sokat sikerült olvasnom, annak ellenére is, hogy rengeteg programom volt (nyaralás, egész napos hajókirándulás, fesztiválozás, sok-sok barátnőzés, stb.)! Ez főként a 3 hetes horvátországi kiruccanásunknak köszönhető, amikor is teljesen a hobbimra tudtam koncentrálni. Nincs is jobb annál, mint amikor napozás közben olvas az ember lánya, miközben kellemes szellő fújdogál, s mindössze egy karnyújtásnyira tőle ott a tenger. Ahh, #takemeback! Illetve a tegnap véget ért read-a-thon mellett se mehetek el szó nélkül, hiszen 2 könyvet sikerült elolvasnom az elmúlt héten. Lehet kevésnek tűnik, de én elégedett vagyok az eredménnyel. :)

  1. Hilde Ostby: A vágyakozás enciklopédiája - érdekes könyv, még mindig nem tudok dűlőre jutni vele kapcsolatban. Tetszett is, meg nem is. 
  2. Tóth Barnabás: Diszharmónia - egy csodálatos verseskötet, ami jóval nagyobb figyelmet érdemelne! A hónap egyik kedvence. 
  3. T. S. Thomas: Londinium hercege - kellemesen meglepett. Sokkal gyomorforgatóbbra számítottam, de egy izgalmas és érdekes regényt kaptam helyette. Poszt várható!
  4. Agnes Martin-Lugand: A boldog emberek olvasnak és kávéznak - az eleje nagyon jól indult, cafatokra tépte a szívem, zokogtam miatta, viszont a vége átment egy bugyuta, cicaharcokkal dúsított chick-litbe. Hatalmas csalódás. Hamarosan írok róla!
  5. J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve (read-a-thon, újraolvasás) - imádom, imádom, imádom! Annyira jó érzés volt ismét belemerülni a varázslók világába, ismét feleleveníti az apró, elfeledett részleteket. Nemcsak a hónap, de az egész életem kedvence.  U.i.: MEGJELENT A CURSED CHILD OMFG!
  6. Agatha Christie: Rejtély az Antillákon (read-a-thon) - a nyaraim elmaradhatatlan kelléke egy-egy AC elolvasása, így most egy számomra eddig ismeretlen krimit választottam. Szerencsére nem nyúltam mellé, s nagyon élveztem az olvasását. Erről is tervezek majd írni egy kicsit bővebben!
  Egy kis statisztika: Ez összesen 1687 oldal, azaz nagyjából napi 55 oldal. Átlagosan 4.4 csillagra értékeltem, ami azt jelenti, hogy ebben a hónapban is sikerült jó olvasmányokat válogatnom.

  A Read-a-Thonról: nagyon izgultam, hogy hogy fog menni nekem ez a kihívás, hiszen még soha nem vettem részt semmi ilyesmin. Viszont szerencsére várakozáson felül sikerült teljesítenem, s mint már említettem a poszt elején, összesen 2 könyvet sikerült elolvasnom, ami összesen 486 oldalt jelent. Egy hét alatt ez azért nem rossz szerintem! :) Szintén 2 mini-kihívást sikerült teljesítenem: a HP a kedvenc könyv újraolvasósra, az AC pedig a sárga/zöld borítósra ment.
Biztos vagyok benne, hogy legközelebb is fogok csatlakozni a read-a-thonokhoz, legyen minél több! Köszönöm Abstractelfnek és Nancy-nek a szervezést, szuperek vagytok csajok! :)

  Mit olvasok most? Virág Emíliától a Sárkánycsalogatót.

  Augusztusi tervek: mindenképpen szeretném folytatni a HP sorozat újraolvasását a második kötettel, illetve ideje lenne befejeznem Susannah Cahalan-tól a Lángoló agyat, Rainbow Rowell-től az Eleanor és Parkot, és Scott Westerfeld-től a Leviatánt. Ezeken kívül tervben van a Horrorstör, a Kakukkszó és a Halálhegy is. Remélem, hogy ez a hónap is hasonlóan sikeres lesz.

Felétek mi a helyzet?

2 megjegyzés:

  1. De jó sokat olvastál! :) Nagyon irigykedem a három hét Horvátország miatt. :P Még sosem voltam ilyen hosszan nyaralni, jó lehet ennyire lelazulni és ilyen sokáig élvezni a szabadságot, meg a sok olvasást, tengerpartot. :)))

    Hú, csak úgy tobzódnak a jó könyvek az utolsó pár mondatodban! Halálhegy, Horrorstör, Kakukkszó, Lángoló agy, wow! :) Ja meg persze HP. :) És tényleg omfg, hogy megjelent a Cursed Child, olyan hirtelen jött - mármint tudtam, hogy jön, de akkoris! :D

    Jövőre én is jövök Read-a-thonozni. :)))
    A Sárkánycsalogató hogy tetszik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is meglepődtem miközben írtam az összegzést. :) Mondjuk mind rövidke volt, kivéve a Londinium hercege.
      Tényleg nagyon jó volt, bár a végére azért kissé unalmassá is tud válni. :)

      A Lángoló agyat szerintem már holnap befejezem, és nagyon ajánlom, mert hihetetlenül jó!! Nagyon okos, részletes, nem hagy megmagyarázatlanul semmit, de mégse nézi hülyének az olvasót. És ahhoz képest, hogy memoár, szerintem kifejezetten izgalmas!
      Alig vááááárom, hogy olvassam a Cursed Child-ot! *-*

      Jaj, de jó, örülök neki! :)))
      Eddig bejön, bár még csak a 4. fejezetnél járok. Humoros, tetszik ahogy keveredik a mesevilágunk a többi fantasys elemmel. :)

      Törlés