12 napos blogger kihívás | 8. nap

8. nap
Részletek a bakancslistámról



  Már nagyon régóta gyűjtögetem az elemeket a bakancslistámra, és jelenleg 50 többé-kevésbé nehezebb dolog áll rajta. Rengeteg ország található rajta, romantikus ábrándozások, de egyszerűbb, és könnyebben kivitelezhető dolgok is, pl. jogsi, középfokú francia nyelvvizsga, különböző fesztiválok, stb. 

  Íme 10+1 random dolog a bakancslistámról:
  1. orvosi egyetem
  2. Roxfort Múzeum, Anglia
  3. megtanulni spanyolul és olaszul
  4. egy 10 emeletes ház tetejéről nézni a naplementét egy szeretett ember és egy üveg rozé társaságában
  5. végre hinni magamban és abban, hogy valóban elérhetem a céljaimat
  6. csinálni egy YouTube csatornát
  7. összespórolni egy hosszabb utazásra elegendő pénzt, egy távolabbi országba (pl. Svédország, Dánia, Norvégia, stb.)
  8. a bennem élő wanderlust teljes szabadon engedése, tehát: világot látni
  9. sushit enni
  10. egyszerre két helyen lenni
  11. road trip
  És Nektek mik szerepelnek a bakancslistátokon? 

2 megjegyzés:

  1. Sok sikert a teljesítésükhöz! Van pár igen nehéz is benne :D
    Nálam is szerepel az olaszul tudni, az orvosi egyetem, világot látni, a road trip és a sushi evés. Nálam utazási célpontként Róma és India szerepel. Utóbbi azért, mert nem rég kiderült, a családom egyik része onnan származik.
    Igazából mindig megpróbálok normális bakancslistát készíteni, de aztán csak a kicsiknél maradok, amin a dolgokat egy nyár alatt ki lehet pipálni és hasonlók.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Hááát, igen... :D
      Neked is sok sikert hozzájuk! Az orvosi különösen nehéz...
      Az én bakancslistámon szinte csak országok vannak, de elég unalmas lett volna, ha csak azokat sorolom fel. :) Róma gyönyörű! India pedig valóban vonzó hely, érdekes a kultúra és az ételek is.
      Én azt szoktam csinálni, hogy félévente átmegyek a pontokon, és megnézem, hogy miket sikerült elérnem. Úgy a legjobb az egész, ha nem görcsösen ragaszkodunk a véghezvitelükhöz. :)

      Törlés