Dúl a tag-szezon! | Mid-Year Book Freak Out Tag

  PuPillánál láttam, hogy ismét kitöltötte ezt a taget, és én is kedvet kaptam hozzá. Mostanában nagyon szeretem az ilyen típusú posztokat olvasgatni és megírni is, úgyhogy az elkövetkezendő időszakban még jó pár ilyesmire számíthattok! (Például készülőben van már a Bookworm Book tag, illetve nagy erőkkel készítem a posztokat a 12 napos blogger kihívásra is.)
  Visszatekintve az elmúlt 7 hónapra, egészen elégedett vagyok. Eddig 27 könyvet fejeztem be - tavaly egész évben, összesen olvastam ennyit -, és ezek közül csak nagyon kevés okozott csalódást. Remélem, hogy az év hátralévő részében még több szuper könyv fog a kezembe akadni.

1. A legjobb 2016-os olvasmányod.
Gyorsan végigpörgettem az idei olvasmánylistámat, és a legjobbnak egyértelműen Böszörményi Gyulától A Rudnay-gyilkosságokat tartom. Tudom, tudom, tökre meglepő. (Bejegyzés ITT)

2. A legjobb folytatás, amit 2016-ban olvastál.
Tudom, unalmas vagyok, de... Erre gondolkozás nélkül tudom a választ: A Rudnay-gyilkosságok!

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél.
Donnie Eichar-tól a Halálhegy, illetve a Harry Potter and the Cursed Child az a két könyv, ami most nagyon-nagyon piszkál.


4. Legjobban várt friss megjelenés az év második felére.
Annyira nem vagyok tisztában azzal, hogy mik fognak még megjelenni ebben az évben, viszont... Az Ármány és kézfogó (Ambrózy báró esetei #3.) biztos, hogy a listám legeslegelején van!

5. Legnagyobb csalódás.
Egyértelműen Agnes Martin-Lugand-tól A boldog emberek olvasnak és kávéznak viszi el a citrom díjat egyenlőre. Remélem, hogy ennél nagyobb csalódás már nem fog érni a maradék 5 hónap során.


6. Legnagyobb meglepetés.
A Londinium hercege. Sokkal gyomorforgatóbbra számítottam, de egy izgalmas, s egyben nagyon különleges könyvet kaptam helyette. Plusz, egy frissen befejezett regény is teljesen levett a lábamról, és kellemes meglepetést okozott: Susannah Cahalan-tól a Lángoló agy. Hihetetlenül jó!

7. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új).
T. S. Thomas, Charles Belfoure és Tóth Barnabás.

8. Legújabb könyves szerelem.
Charles Belfoure-tól A párizsi építész. Még nem sokat olvastam belőle, de egyből beleszerettem a stílusba, és természetesen a téma sem áll messze az ízlésemtől (2. világháborús történet).

9. Legújabb kedvenc karakter.
Eddig nem avattam új, igazán nagy kedvencet.

10. Egy könyv, amin sírtál.
Egészen ironikus módon, az eddigi legnagyobb csalódásom ríkatott meg egyedül... Az eleje hihetetlenül szívet tépő / marcangoló volt. Viszont a végén már nem a szomorúságtól, hanem az agyf***tól támadt sírhatnékom.

11. Egy könyv, ami boldoggá tett.
A Harry Potter és a bölcsek köve... :) Minden egyes alkalommal boldoggá tesz, és mindig egyre jobban.

12. Kedvenc filmes adaptáció, amit idén láttál.
PuPillához hasonlóan én is a Trónok harcát választom. Csodálatos volt az új évad, a kedvencem az összes eddigi közül. Filmek közül pedig az Ahol a szivárvány véget ér az, ami nagyon tetszett. Sokkal, de sokkal jobban mint a könyv, ami egy elég ritka eset.

13. Kedvenc értékelés, amit idén írtál.
Eddig nem sok értékelést írtam idén, mivel valamiért nincs kedvem hozzájuk. Elég béna könyvesblogger vagyok így, na de mindegy. :D

14. A legszebb könyv, amit idén vásároltál.
Kétségkívül az S. :)

15. Melyik könyveket szeretnéd elolvasni az év végéig?
A Könyvtolvajt, a Halálhegyet, a Horrorstört és Az elvarázsoltakat.

16. Kiket jelölsz?
Mindenkit, aki szeretnék kitölteni! :)

2 megjegyzés:

  1. Tag-szeron, yeah! :D Nagyon várom a két említett tagedet is, lehet, hogy a Bookworm book taget viszem én is, nekem is épp kedvem van ugyanis ilyeneket írni - meg épp nem fejeztem be most könyvet, csak több-ben is benne vagyok. :)
    A 21 napos blogger-kihívás nem 12 napos? (vagy ez egy másik?)

    Böszörményi úgy látom tarolt nálad! :D
    A Londiniumnak egész Trónok harcához méltó befejezése volt, nem? Egyébként engem is meglepett. Mondjuk volt azért gyomorforgató része, de egészen jó volt az egyensúly.

    Az Ahol a szívárvány véget ért én is meg akarom nézni filmen, a könyvet nagyon imádtam annak idején. ♥
    A 15-ös pontban említett összes olvasásod várom. :) :) Meg a Cursed Childot is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor jelöllek rá mindenképpen! :) Nálam is most több van sorom, azt se tudom merre kapjam a fejemet! :D
      Jaj, de csak béna vagyok, és elírtam, köszi a figyelmeztetést! :)

      Igen, pont mint nálad Ove! :)
      Pont nekem is a Trónok harca jutott róla eszembe, egészen meglepő fordulatok voltak benne. Szerintem is pont eltalált volt az egyensúly és szépen eloszlatta a regényben a undi jeleneteket, szóval nem egy halomban kaptunk egy csomót.

      Ha a könyv nagyon tetszett, akkor a film nem tuti. :( Elég sok változtatás van benne.
      Remélem tetszeni fognak nekem is! :) Ohh, Cursed Child... :) Amúgy meglepően sok negatív véleménybe botlottam róla, szóval picit kezdek félni. :/

      Törlés