12 napos blogger kihívás | 6. nap

6. nap 
Dolgok, amik halálra idegesítenek 

  Nem vagyok egy könnyen felidegesíthető emberke, de azért vannak olyan dolgok, amik lazán ki tudnak hozni a sodromból. Lássunk párat!

- "De hát az olvasás annyiraaaa unalmas! Mit lehet abban szeretni?!" és társai. Könyörgöm! Mindenki máshogy szereti elütni a szabadidejét, az meg már más tészta, hogy én sem kritizálom a például focit / valóságshowkat / stb, pedig szerintem rohadt unalmas.
- "Mégis mikor van időd olvasni?" Ebben a témában korábban már értekeztem itt, de valljuk be, még mindig baromi idegesítő ez a kérdés. :D Köszi PuPilla, hogy eszembe juttattad! :) 
- azzal is ki lehet hozni a béketűrésemből, amikor xy megkérdezi, hogy szeretek-e olvasni, amire természetesen igennel válaszolok, s úgy pislognak rám, mintha most jelentettem volna be, hogy éppen egy tehénnel vagyok várandós. 
- amikor valaki a könyvmoly kifejezés alapján konkrétan egy molyra asszociál vagy egy morcos, idős könyvtárosra.
- ha valaki nem tud helyesen írni. Sok barátomat kellett már kijavítanom a lessz, a mostmár és társaik miatt. 
- az is felidegesít, ha valaki totyog előttem, és nem képes normál tempóban haladni (kivétel: az idős / mozgássérült emberek).
- amikor drogériában úgy állnak be az emberek az állványok elé, hogy te még csak véletlenül se tudj megnézni semmit. 
- az okoskodások, illetve kamu szenvedések facebook-on.
- ha valaki undorító módon beszél az anyukájával vagy a többi emberrel.
- ha valaki nem képes kipréselni a száján egy köszönömöt, miután segítettem neki. Ilyenkor mindig elmotyogom magamban, hogy "Szívesen, b+!"
- "Egy ilyen szép lánynak miért nincs barátja?" Höhö, ezért (legmélyebb tiszteletem a kivételeknek!):


2 megjegyzés:

  1. Jaj de jó lett az a mai! :D :D
    Ecsetfejek... XD Ne is mondd. A mai srácok szörnyűek... :)
    Engem is nagyon idegesít a totyogás, de amit ennél is jobban utálok, amikor valaki nem megy arrébb... Rendszeresen előfordul, hogy négyen megyünk egymással szemben, két pár, és mi szépen libasorba húzódunk ilyenkor, a másik pár meg (rendszerint ecsetfej és kacsaszáj) mintha mi sem történne jön tovább egymás mellett, pedig szinte nem is férünk el. Semmi udvariasság nincs már, vagy egymásra tekintettel lenni az snassz, nem tudom...

    A drogéria: és tuti mindig ott áll valaki, ahonnan neked kell valami. :D Ez nálam a szalámis-sajtos-joghurtos részeknél is mindig előfordul bevásárláskor. :D

    Az olvasással kapcsolatban meg még ugye mind tudjuk mi nagyon idegesítő: a hogy vagy ennyi időd olvasni?! Bahh. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök! :D :D
      "A mai ecsetek nem festenek valami jól!" :D
      Igeen! Az tényleg baromi idegesítő... Meg amikor már 5 perce egyhuzamban köszörülöd a torkod a boltban, sűrűn kérsz elnézést, és még mindig nem veszi észre magát az adott illető. :(

      Persze, az természetes. :D Na meg a ruhaboltokban is tutira, főleg a leárazások alkalmával vagy Glamour-napokon. Olyankor komolyan az egész szituáció az Éhezők Viadalára hajaz. :D

      Úú, igen, ez kimaradt, gyorsan bele is írom a posztba. :) Tényleg nagyon idegesítő tud lenni, főként akkor, ha nem a kedves érdeklődés hallatszik ki belőle. :/

      Törlés