12 napos blogger kihívás | 7. nap

7. nap
A  jelenlegi 3 +1 kedvenc dalod 

  Ez a poszt elég rövidke lesz, pedig a 3 helyett inkább 4 dalt hoztam. (Hónap végén várható a teljes, nyári kedvenceket tartalmazó lejátszási lista! ;)) Mindegyik dal a kicsit elektronikusabb vonalat képviseli, és mindért odáig vagyok és vissza.
  Ezen a nyáron visszataláltam a régi nagy kedvenc előadóimhoz, dalaimhoz is, rengeteget hallgattam a #throwbackjams playlistemet. Olyan boldogságot adnak nekem, hihetetlen. Ha érdekelne esetleg Titeket egy olyan poszt, amiben ezeket a kedvenceimet mutatom be, akkor jelezzetek!
  1. Adele: Remedy - nincs hozzáfűznivalóm. (Sajna YouTube-on nincs fent az eredeti verzió, miért is lenne?, szóval IDE kattintva meghallgathatjátok. 
  2. Flume: Never Be Like You (feat. Kai) - az egész nyaramat végigkísérte ez a dal, és egyszerűen még mindig nem tudom megunni... :) A Say It-et szeretem Flume-től, ami Tove Lo-val közös dala. 
  3. Dimitri Vegas & Like Mike: Melody - én már csak ilyen elektrós csaj maradok, ez van. Amúgy egy 1-1.5 órás mixben bukkantam rá, és szinte csak emiatt hallgattam meg újra és újra. 
  4. Imany: Don't Be So Shy (Filatov & Karas Remix) - az egyik horvát rádióban hallottam ezt a dalt, és egyszerűen odáig vagyok érte. Csodálatos hangja van Imany-nak. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése