12 napos blogger kihívás | 3. nap

3. nap
3 étel és/vagy egy ital, amit jelenleg imádsz

1. A Jamie-féle amerikai palacsinta: még mindig nem tudtam megunni! Kicsit változtattam a recepten, mert az eredeti nekem túl rántotta ízű volt, de így fenséges. Majd a posztot is updatelem. :) (ITT írtam róla!)

2. Főtt kukorica: ha nyár, akkor főtt kukorica. Mindenhogy imádom: meggrillezve, sózva, melegem, kihűlve, vajjal... Köretként vagy csak szimplán reggelinek vagy uzsonnának. 
forrás: Pinterest

3. Fit Zabkása (csokis és erdei gyümölcsös): az elmúlt jó néhány hónap során rengetegszer reggeliztem ez a zabkását. Egyszerűen odáig vagyok érte, mivel isteni az ízük (van még almás-ahéjas is, de az nekem nem ízlik, túl édes) és nagyon egyszerű elkészíteni, ráadásul nincs is benne sok káros összetevő. Én víz helyett tejjel szoktam enni, nekem sokkal jobban ízlik így. A csokis verziót nagyon szeretem banánnal és eperrel. Ahh, imádom!

Ti miket szerettek mostanában? 

2 megjegyzés:

  1. Fincsik, az updatelt receptre kíváncsi vagyok, most kedvem támadt új recepteket kipróbálni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony! :) Okés, hamarosan átírom, csak még egy-két kísérlet kell hozzá, hogy biztosan jó legyen. :))

      Törlés