12 napos blogger kihívás | 10. nap

10. nap
10 randomság

Random kedvenc kép
  A követelménynek eleget téve íme 10 random gondolat, ami most cikázik a fejemben:
  1. hétvégén szivárványos könyvespolcot rendeztem be magamnak. :) Egyedül a sorozataimat pakoltam külön helyekre (a legkiemeltebb helyeken a Harry Potter és a Trónok harca van). Felfedezés: rengeteg fekete könyvem van. 
  2. egy igazán jó, világháborús, romantikus könyvre van most ingerenciám. 
  3. az előző havi sok-sok olvasásomnak meglett a böjtje, és egyáltalán nincs kedvem olvasni.
  4. ráadásul nincs is kedvem olvasmányélményekről írni. Pedig kéne. 
  5. annyira örülök, hogy ilyen kellemes, hűvöskés idő van. Imádooom!
  6. amennyire tartottam a tegnapi poszttól, annyira szerettem írni a végén. Még azt is mondhatnám, hogy büszke vagyok rá. 
  7. mostanában tökre összeszedettnek, és rendszerezettnek érzem magam. Aminek pedig különösen örülök az az, hogy minden napomat valami érdekessel és hasznossal töltöm el, soha nem folyik el a kezeim között az idő.
  8. holnap végre vonatozok! Nagyon szeretek távolsági buszon, illetve vonaton utazni. Olyan wanderlust érzés nekem. 
  9. nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy milyen lesz a társaság a vegyész képzésen meg arra is, hogy milyenek lesznek a tantárgyaim.
  10. valami új sorozatot vadászok magamnak, de halványlila segédfogalmam sincs, hogy mit kéne elkezdenem. Hamarosan jön a Walking Dead (október 23.) és az American Horror Story (szeptember 14.) új évada, de még egyikből sem néztem meg a legutóbbit. Plusz, teljesen el is felejtettem, hogy mi történt az eddigi epizódokban. Folytatni szeretném a Pretty Little Liarst és a Teen Wolfot is, de most egy teljesen új világ felé vágyakozom. HELP! Ötletek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése