HAVI KEDVENCEK | Július

  Február óta nem volt kedvences poszt, aminek egy igen egyszerű oka van: nem találkoztam olyan termékekkel, amiket őszintén a kedvencemnek titulálhattam volna. Most se gyűlt össze annyi cucc, amiről írhatnék, viszont már nagyon hiányzott nekem ez a poszt-sorozat. :)


Baba Gyöngyvirág és viola krémtusfürdő: Csodálatos illata van, és ami a legjobb benne, hogy még zuhanyozás után jó pár órával is érződik a bőrömön.
Dove Purely Pampering testápoló pisztáciakrémmel és magnóliával:  Ilyenkor, nyáron teljesen elég számomra a táplálás, amit nyújt és a sok-sok napozás után kissé hámló bőrömet is tökéletesen rendbe hozza, viszont télen kevés lenne.
Balea krémes arcradír sárgabarack olajjal: A legnagyobb kedvencem a hónapban! Tesóm ajánlásra próbáltam ki, és teljesen igaza lett: ez egy csodaszer! Már pár használat után észrevehető változást tapasztaltam a bőrömön. Sokkal puhább, és élettel telibb lesz tőle, nem mellesleg elhalványítja a kis hegeket az arcomon, ráadásul a pattanások képződését is visszaszorítja. Egyáltalán nem irritáló, a radírozó szemcséi sem túl érdesek, így egyáltalán nem okoz fájdalmat a használata, mégis hatékony. Az illata is fenséges barackos, és mint a Baba tusfürdőé ez is sokáig érződik még a bőrömön.

Freeman menta, citrom és agyag arcmaszk: Horvátországban vettem meg ezt a kis mintát, és egyből megszerettem! Picit tartottam tőle, mert az agyagmaszkokkal eddig nem volt túl jó tapasztalatom, sőt... Ám ez nagyon jó tett a bőrömnek nyugtatta, és felfrissítette. Azóta már utánanéztem és szerencsére itthon is lehet kapni, nagy kiszerelésben.
Essence matt bronzosító (01 natural): Az elmúlt időszakban megutáltam az arcomon a pirosítókat, de mégis hiányzott valami kis szín róla, így úgy döntöttem, hogy kipróbálok egy bronzosítót és milyen jól tettem! Tökéletes illeszkedik a bőrszínemhez, nem túl sárgás, ám nem is túl hűvös. Mint a képen is látszik, eléggé szeretve van. :)
Lovely arany highlighter: Engem is elkapott a highlighter mánia és imáááádom! Sok beauty blogon olvastam erről a Lovely verzióról, de eléggé tartottam tőle, és a boltban sem győzött meg túlságosan, mivel annyira gagyi hatást nyújt a pan, amiben helyet kapott. Viszont a termék! Visszafogott, de mégis észrevehető, egészséges ragyogást kölcsönöz az arcomnak, és valóban minőségi hatást ad.

Életkedvenckék: Jess Glynne koncert - komolyan mondom, hogy majdnem sírtam a boldogságtól Irie Maffia koncert nyaralás ❤ kristálytiszta, kellemesen meleg tenger  hajókázás a Kornati-szigetek között  egy kedves, szívet melengető e-mail ❤ jégkása ❤ Kenny ❤ Horvátországban megkíséreltük megismertetni a kutyát a természetes vizekkel, de sajnos úgy tűnik, hogy a hal-gén (pedig mindenféle élőlényt felfedeztünk már benne: lámát, oroszlánt, békát, mókust, szurikátát, kecskét, stb.) hiányzik belőle :D  több szuper kabátot is vettem a leárazásokon, illetve egy csodálatos mellényt a H&M-ben ❤ rózsás és levendulás fagyi ❤ KFC-s Qurrito (nagyjából az egyetlen gyorskaja, amit megeszek) ❤ főtt kukorica ❤ Harry Potter újraolvasás  jóga ❤ ma 23.59-kor ér véget az első read-a-thon, amin részt vettem! :) 














Zadar a hajóról
Sajnos nem mindig volt jó idő... #nofilter
U.i.: valamiért most minden képemet szétszedte a blogger, de remélem azért élvezhetőek a képek!

4 megjegyzés:

  1. Jók a képek! :)
    Ezt a Baleás arcradírt nekem is ki kell próbálnom. :)

    VálaszTörlés
  2. De szép képek! Csodás lehetett ez a nyaralás! :)
    A Baba tusikat én is szeretem, majd megszaglászom ezt is, de a kedvencem a tej- és gyümölcsillatú.
    A Baleás radírt én is megnézem majd magamnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Igen, az volt, imádtam minden percet!
      Nekem is az a kedvencem. :)
      Szuper, majd mesélj, hogy neked is bevált-e! :)

      Törlés