HAVI KEDVENCEK | Augusztus

  Hihetetlenül gyorsan elrepült a hónap. Őszintén szólva még nem is sikerült felfognom, hogy holnap ismét kezdődik minden elölről - csak egy magasabb szinten. Azt hiszem az egész nyaramból ez az utolsó pár hét volt a legmozgalmasabb. Rengeteg minden történt, és nagyon sok program jött. :) 


Essence I  Nude szemhéjpúder / 05 my favorite tauping - számomra ez egy nagyon multifunkcionális termék: szoktam használni az eredeti rendeltetése szerint is (kombinálva az essences bronzosítómmal illetve egy kis sötétebb barna matt szemhéjpúderrel egy csodás szemsminket szoktam készíteni, amit imádok viselni), illetve szerintem ez egy tökéletes árnyalat kontúrozáshoz is. 

Essence Glossy Stick / 03 luminous rosewood - nagyon hasonló a színe a kedvenc rúzsoméhoz, ami szintén az essence-től van (07 natural beauty), viszont ez egy kicsit mályvásabb árnyalat, ráadásul pigmentáltabb is. Ebből a termékcsaládból megvettem még a 01 radiant rose-t is, viszont az valami borzalmas. Foltosan fed, és egyáltalán nem építhető. Olyan mintha a rétegek "felszednék" egymást - remélem értitek mire gondolok. 

Essence Velvet Stick / 02 peony star, 04 cherry crash, 05 plum perfect - szerintem ezek a rúzsok egyáltalán nem mattok, de még csak velvet mattnak sem tudnám hívni őket. Viszont gyönyörűen fednek, nem szárítanak (bár mindig használok alájuk labellot), és csodálatos a színük. A bordós szín még elég szokatlan az ajkaimon, de már kezdek megbarátkozni vele. Az egyetlen problémám ezekkel a ceruzákkal az, hogy hegyezni kell őket. Szerintem sokkal praktikusabb lenne egy tekerős megoldás, főként a formulát tekintve, ami elég puha és krémes. Így valószínűelg elég nehéz lesz majd kihegyezni őket. 

Lovely tus - hihetetlenül olcsó (500 - 600 forint körül mozog), gyönyörű feketén fed, tartós, és nagyon könnyű használni. 

Életkedvencek: az Augsztus 20.-ai tűzijátékot a Naphegyről néztem ♒ vonatozás ♒ séta a Vízivárosban ♒ jégkása ♒ kertmozizás - a Django-t néztük meg a Roncsban ♒ Devious Maids ♒ naplemente bámulás a városban ♒ Mindenszettek ♒ Burger King anyuval ♒ nagy szandis akció (két könyvet vettem: Pettigrew őrnagy utolsó csatája és Kate Morton-tól a Titkok őrzőjét ♒ Mandula ♒ az unokatesóim ♒ 

És felétek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése