12 napos blogger kihívás | 12. nap

12. nap
Milyen egy napom?


  Tegnap reggel ismét útra keltem, hogy meglátogassam a kereszt szüleimet Diósdon. Ott valószínűleg nem lesz időm bejegyzéseket írni, így ezt is előre ütemeztem. Remélem nem bánjátok, hogy a képek a csütörtöki napomat mutatják be. 


  A reggelem elég korán indult, mivel Anyukámmal mentünk az állomásra megvenni a pénteki vonatjegyemet. A mindennapos sminkemet dobtam fel, ami nagyon egyszerű, és 5-10 perc alatt elkészülök vele. A szemem alá a Catrice Liquid Camouflage korrektort szoktam használni, az esetleges bőrhibáimra pedig a Catrice Camouflage Cream-et. Ahová ezek kerültek, oda mindig teszek egy kevés púdert, mivel nem szeretem, ha fényes a bőröm - erre a célra az essence mattító termékét alkalmazom, amit amúgy nem is szeretek túlzottan. Ezután jöhet a bronzosítás (essence sun club bronzosító / 01 natural), a kontúr ( nude szemhéjpúder / 05 my favorite tauping - épp tökéletes árnyalat), és amikor kedvem is van hozzá, akkor egy kis highlight (Lovely Gold highlighter). A szemöldökömet A Douglas My Favorite palettájának balról az ötödik, matt barnájával szoktam feltölteni. A szempilláimra a kedvenc spirálom, a Maybelline Lash Sensational, a számra pedig a bebe ajakbalzsama kerül általában. Néha még egy vékony tusvonalat és valami rúzst is szoktam használni. 


  Miután megvettük a jegyemet, elmentem a könyvtárba, hogy visszavigyem a kölcsönzéseimet, és új olvasmányokat keressek magamnak. Sajnos én béna nem néztem meg, hogy mikor nyit a könyvtár (10-kor), így 9-től 10-ig ott szobroztam az épület előtt. 


  Szuper könyvekkel tértem haza, és alig várom, hogy mindet olvashassam! :) 


  A délutánom olvasással telt: elkezdtem a Simon és a Homo Sapiens-lobbit. Emellett takarítottam és összekészítettem az utazásra a cuccaimat. 


 Köszönöm, hogy velem tartottatok az elmúlt 12 nap során, és hogy tetszettek Nektek a posztok! Sikerült jobban megismernetek? Én nagyon élveztem megírni őket, és sokkal könnyebben ment, mint ahogy azt elsőre gondoltam. :) Hamarosan könyves bejegyzésekkel is jövök!

Nektek hogy telt a napotok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése