PLAYLIST | Nyári kedvencek

  Szeretem megírni az ilyen zenés posztjaimat. Mindig mikor átnézem a Spotify-on, hogy miket is hallgattam a legtöbbet, mik voltak az igazán nagy kedvenceim, elfog a nosztalgia. Gyakran felidézik a kellemes emlékeimet, például a Bacardi Coláról mindig a campusos tombolásunk jut eszembe a csajokkal. A Don't Be So Shy-ról az, amikor éppen hazafelé tartottunk Horvátországból (amúgy borzalmas utazás volt, rémálmaimban jön elő...) Ebben a hónapban sok régi kedvencemet is elővettem, és alkottam egy #throwbackjams nevezetű playlistet is. Ha esetleg érdekelne Titeket, hogy miket szerettem hallgatni régen, akkor szívesen csinálok róluk egy bejegyzést. :) Rengeteget hallgattam Jess Glynne albumát is, főleg a koncert óta (természetesen előtte is imádtam, de azóta egy teljesen új dimenzióba került számomra). Egyszerűen teljesen levett a lábamról, és olyan boldogság-löketet adott, hogy az valami hihetetlen. Élőben is csodálatos hangja van, és azt hiszem, hogy örökké emlékezni fogok arra a másfél órára. 
  1. Imany: Don't Be So Shy (Filatov & Karas Remix)
  2. Dimitri Vegas & Like Mike: Melody
  3. Drake: One Dance (sajna nem találtam meg YouTube-on)
  4. Sara Hartman: Satellite
  5. Birdy: Keeping Yourh Head Up
  6. Flume: Never Be Like You
  7. Mike Perry: The Ocean
  8. Bryce Fox: Horns
  9. Matoma: False Alarm (feat. Becky Hill)
  10. Irie Maffia: Bacardi Cola
  11. Clean Bandit: Tears (feat. Louisa Johnson)
  12. Sabina Ddumba: Not Too Young
  13. NEEDTOBREATHE: HAPPINESS acoustic
  14. Adele: Remedy és River Lea (szintén nincsenek fent YouTube-on)
  15. Dua Lipa: Hotter Than Hell
  16. Twenty One Pilots: Heathens 


  Remélem, hogy tetszik Nektek a lista és esetleg találtok közöttük egy-egy új kedvencet!
Ti miket hallgattatok szívesen ezen a nyáron? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése