WRAP UP | Augusztus

  Sajnos ebben a hónapban nem sikerült annyit olvasnom, mint amennyit szerettem volna. Így a nyár végére rengeteg programom lett: voltam Budapesten a kereszt szüleimnél egy pár napot (gyönyörű volt a tűzijáték a Naphegyről!), rengeteget voltam a barátaimmal, tesómmal is sok-sok időt töltöttem, és munka is akadt. Összesen 2 könyv került sorra, de szerencsére mindkettő bejött, plusz rengeteg másikban benne vagyok félig-meddig, de most ismét egy kisebb olvasási válságban tengődöm. 


Susannah Cahalan: Lángoló agy - nemigazán olvastam még memoárokat / nonfictiönöket, de nagyon örülök, hogy ezzel kezdtem az ismerkedést. Egyáltalán nem volt szájbarágós, mégis minden egyes kis orvosi részletet szuperül és érthetően elmagyarázott az írónő. Élveztem olvasni. Tervben van róla a poszt. 

Staphanie Perkins: Lola és a szomszéd srác - tökéletes nyári olvasmány volt, ami teljesen kikapcsolta az agyamat és kellemesen elszórakoztatott abban a pár napban, amíg olvastam. Hamarosan a poszt is érkezik róla. :)

  Az Augusztus egyértelműen a blogolás hónapja volt számomra: rengeteg bejegyzést sikerült gyártanom, összesen 18-at - ez főként a 12 napos blogger kihívásnak is köszönhető. Nagyon szerettem írni őket, és úgy vettem észre, hogy Ti pedig szívesen olvastátok. Emellett sikerült 2 másik tag-et is kitöltenem: az egyik a Mid Year Book Freak-Out volt, a másik pedig a Bookworm Book tag. Felkerült egy könyves poszt is, az idei legnagyobb csalódásomról, illetve a kedvenc nyári zenéimről , és a kedvenc termékeimről is írtam. 
  A nyári terveim közül sajnos nem sokat sikerült teljesítenem, ami nagyon elszomorít. Egyedül a Lángoló agyat pipálhatom ki, illetve a Harry Potter és a bölcsek kövét. Természetesen azokat is szeretném elolvasni majd, amiket nem sikerült ezalatt a 3 hónap alatt. 
  A Szeptemberem valószínűleg elég húzós lesz: kezdődik a suli (vegyésznek fogok tanulni), és azért kicsit parázok attól, hogy milyen lesz. Szeretnék eljárni edzeni is, mivel a nyáron sikerült teljesen elpuhulnom. Ettől függetlenül igyekszem majd, hogy itt is aktív maradjak - rengeteg poszt-ötletem van -, illetve az olvasással is szeretnék normálisan haladni. Ó, és alig várom, hogy végre kellemesen hűvös legyen az idő, tudjátok, olyan igazi őszi. :) 

Nektek hogy telt a hónap? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése