30 NAPOS BLOGGER KIHÍVÁS | Az 1. és 2. nap

  Nagyon izgatott vagyok emiatt a 30 napos bloggerkihívás miatt és bízom abban, hogy Nektek is tetszeni fognak ezek a bejegyzések. Mint már a beharangozóban is említettem az első két napot összevonva szerettem volna megírni, és ebbe a 20 ténybe belesűrítettem mindent, ami szerintem érdekes lehet velem kapcsolatban.

20 tény rólam:

  1. Egész életemben orvos szerettem volna lenni, ebből kifolyólag reál beállítottságú vagyok egy bizonyos szinten: imádom a kémiát, viszont a fizikával és a matekkal gyakran meggyűlt a bajom gimiben. Most az egyetemen újra tanulnom kell mindkét előbb említett tárgyat, de a viszonyunk szemernyit sem változott. Emellett a humán tárgyak is mennek nekem: mindig szerettem az irodalmat, és a nyelveket, na meg a történelem is a kedvenceim közé tartozik. 
  2. Picikorom óta kedvelem a könyveket - azt hiszem, hogy én mindig könyvmoly voltam. 
  3. Nagyon szeretek könyvtárba járni és bóklászni a polcok között új olvasmányokra vadászva. Engem mindig megnyugtat és feltölt az ottani légkör. 
  4. Utazás közben mindig sokat szoktam olvasni - szerencsére én nem leszek rosszul autóban vagy más utazási eszközön.
  5. Hosszú idő óta ez az első olyan év, amikor jóval túlszárnyaltam az olvasási céljaimat: már 60 könyvnél járok, ami az előző évekhez képest számomra egy nagyon jó eredmény. 
  6. Sokszor előfordul velem az, hogy ha kimondok egy szót, akkor az valamiért értelmetlennek hangzik számomra és perceket tudok eltölteni azzal, hogy azon gondolkozom, most hülyeséget mondtam-e vagy sem. Legutóbb a kreatív - keratív vonalon jártam így. Veletek előfordul ilyesmi?
  7. Imádok festeni, fotózni és egyéb kreatív tevékenységeket végezni. Egyrészről művészlélekként könyvelem el magam. 
  8. A drogériák és ruhaüzletek mellett gyakran megfordulok a papírírószer boltban is.
  9. Ezer éve szeretnék már elkezdeni egy Bullet Journal-t, hogy kielégítsem vele a rendszerezés ,-és tervezésmániás énem igényeit. 
  10. Nagyon szeretek verseket olvasni - most decemberben már a 3. kötetbe kezdtem bele. Nagy bánatomra a költészet soha nem tartozott az erősségeim közé. 
  11. Másik nagy bánatom az, hogy a zenéhez sincs érzékem: pedig nagyon szeretnék megtanulni zongorázni.
  12. Órákat tudok eltölteni a pinteresten. 
  13. Minden vágyam az, hogy körbeutazhassam a Földet. Nagyon vonz az, hogy megismerhessem a világ kultúráit. 
  14. Az előbbihez kapcsolódóan rengeteg nyelven szeretnék még megtanulni beszélni: spanyolul, olaszul, kínaiul vagy japánul, hollandul és horvátul is. 
  15. Mostanában egyre többet olvasok angolul, főleg verseket, képregényeket és novellákat, illetve most kezdek belekóstolni a hosszabb regényekbe is.
  16. Számomra 2017. egyik nagy műfaji felfedezettjei a képregények voltak.
  17. Nemrégiben kezdtem el edzeni járni és elképesztően megszerettem. Mindig feltölt - sokkal energikusabbnak és boldogabbnak érzem magam utána, ráadásul a tanulás is jobban megy. Az pedig egy csodálatos érzés, hogy napról-napra erősebbnek, fittebbnek és egészségesebbnek érzem magam. 
  18. Szeretek sütni - főzni, s új ételekkel kísérletezni.
  19. Fél-vega (?) vagyok: egyedül a szárnyasok mellét szeretem megenni, illetve a halat. Minden más hús tiltólistán szerepel nálam. 
  20. Mindig is tériszonyos voltam, ám nyáron egy fesztivál keretein belül felültem egy óriáskerékre, és bár még egyszer biztos nem lehetne rávenni engem erre, baromi jó élmény volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése