30 NAPOS BLOGGER KIHÍVÁS | 18. nap

18. nap: A blogom nevének jelentése



  A blogom nevének születése egy egészen egyszerű folyamat eredménye: szerettem volna, ha kifejezi, hogy könyves blogról van szó, és hogy számomra mit is jelent az olvasás.
Mikor először megfogalmazódott bennem a blogírás gondolata, elképesztően magányos voltam abból a szempontból, hogy én szerettem olvasni, a többi osztálytársam pedig nem kifejezetten. Ennek köszönhetően soha nem tudtam igazán beszélgetni senkivel az olvasmányaimról, egyedül anyukámnak meséltem el mindig, hogy éppen mit olvasok, hogy tetszik, stb.
  Az úton végül a moly.hu indított el, ahol pár nap múlva már 7 éves tag leszek. Itt fedeztem fel magamnak a blogok világát, és hogy milyen szuper kis közösséget alkotnak egymással az íróik. Úgy éreztem, hogy nekem is csatlakoznom kell ehhez, és 7 év blogolás után sem bántam meg ezt a döntésemet. Természetesen voltak pillanatok, amikor utáltam az egészet, sokszor nem tudok miről írni vagy éppen időm nincs rá, de mindig tudom, hogy van egy virtuális kis hely, ahová visszatérhetek.
Összességében: számomra a blogom egy biztonságos kuckót jelent, ahová bátran kiírhatom a gondolataimat magamból, s tudom, hogy itt kedves emberek fogadnak majd. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése