30 NAPOS BLOGGER KIHÍVÁS | 26. nap

26. nap: Az 10 kedvenc YouTuberem

  Általában beauty és könyves videósokat szoktam nézni, és főleg külföldieket, mint ahogy ez a lenti kis listámon is látszik, hiszen mindössze egyetlen magyar (Hédinke) található meg rajta. 3 booktubert soroltam fel a listámon: BooksandLala, BookswithEmilyFox és missemmareadsalot. Viszont kötülök egyértelműen Emily a kedvencem: mindenféle műfajban olvas, de főleg a fantasy és sci-fi berkeiben mozog, s nem fél megmondani, ha szerinte egy könyv túl van hypeolva. Imádom. Mostanában egyre jobban érdekel az egészségesebb táplálkozás is, így emiatt kezdtem el nézni Liv B videóit. Nagyon szuper vegán ételeket készít, amiket szerintem könnyen át lehet alakítani a húsevőknek is. Az életmód videósok is egyre nagyobb teret kapnak nálam, közölük Rachelleea és Kalyn Nicholson a kedvencem. Február elején fogom elkezdeni a Bullet Journal-t is, így ehhez már régen elkezdtem gyűjteni az inspirációt. A legjobb csatornát, amit eddig találtam a témában, AmandaRachLee vezeti. Nagyon tehetséges csaj, és imádom nézni a spreadeket, amiket kreál. :)
  1. BooksandLala
  2. BookswithEmilyFox 
  3. missemmareadsalot
  4. AmandaRachLee 
  5. Hédinke 
  6. KathleenLights 
  7. Allana Davison 
  8. Kalyn Nicholson
  9. Liv B
  10. Rachelleea
    +1. Jamie Page
Nektek kik a kedvenceitek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése