30 NAPOD BLOGGER KIHÍVÁS | 11., 12. és 13. nap

  A vizsgaidőszak közeledtével sajnos egyre jobban átcsapnak a fejem fölött a hullámok, emiatt teljesen elcsúsztam ezekkel a bejegyzésekkel.


11. nap: A 15 kedvenc dolgom

  1. illatos gyertya 
  2. edzés
  3. új égősor
  4. avokádó
  5. wasabis humusz 
  6. Riverdale 2. évad
  7. almás-fahéjas tea
  8. verseskötetek 
  9. festés
  10. új telefon
  11. alvás
  12. karácsonyi hangulat
  13. sült gesztenye és kürtőskalács 
  14. Police To Be Rose Blossom parfüm
  15. chai latte
12. nap: A hűtő tartalma

  A hűtőnkben sok olyan dolog van, amit én nem szeretek, szóval csak pár olyan dolgot sorolok fel, amik a kedvenceim: 
  • kelbimbó
  • humusz 
  • magyaros vajkrém
  • csirkemell sonka
  • cheddar
  • spenót
  • hal
13. nap: A legkorábbi emlékem...
... a dédnagypapámhoz kapcsolódik. Még nagyon-nagyon pici baba voltam, amikor találkoztam vele, de valamiért teljesen megragadt bennem egy vele kapcsolatos kép. Pár éve elmeséltem Anyukámnak ezt az emléket, s akkor jöttünk rá, hogy az a nagykalapos, bajuszos bácsi, akit meleg tűzfényben láttam nem más, mint dédipapa. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése