TBR | December

  A decemberi TBR listám egészen rövidre sikeredett, ez annak köszönhető, hogy még azokat a könyveket is el kéne olvasnom, amiket ebben a posztban említettem meg. Mostanában nagyon jól megy nekem az olvasás: a hónap első 3 napján 3 könyvet sikerült befejeznem, bár ebből egy képregény, kettő pedig verseskötet volt - ennek ellenére én elégedett vagyok az eredménnyel. A mostani listán 2 további verseskötet is szerepel, szerintem a vers-adagomról majd egy külön bejegyzés kereteiben számolok be. A Minden, mindent már olvasom, s elképesztő gyorsan lehet vele haladni, ez egyrészt a sok illusztrációnak és a rövid fejezeteknek köszönhető. Számomra eddig kellemes csalódás a regény, így erről mindenképpen fogok írni egy teljes bejegyzést. A Rengeteg és a Libri di Luca régóta érdekel már, és most nagyon megjött hozzájuk a hangulatom. Majd meglátjuk, hogy sorra kerülnek-e.

  1. Nicola Yoon: Minden, minden
  2. Naomi Novik: Rengeteg
  3. Mikkel Birkegaard: Libri di Luca 
  4. Yrsa Daley-Ward: bone
  5. Lang Leav: Lullabies
Nektek mik a havi terveitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése