WRAP UP | November

  November elképesztő gyorsan elrepült, akár klisés ez a kijelentés, akár nem. Rengeteg minden történt velem: túlestem az második körös, nehezebb zh-kon is, és eddig úgy néz ki, hogy mindet sikeresen vettem. Emellett elkezdtem edzésekre járni, hetente többször. Sajnos beteg is voltam a hónapban, több mint másfél hétig nyomtam az ágyat. Ezen okokból kifolyólag nem sokat olvastam a hónapban, de amiket legyűrtem nagyon-nagyon tetszettek. A Harry Potter újraolvasás olyan élményt nyújt, mintha egy nagy meleg takaróba bugyolálnám magam minden egyes alkalommal. Feltölti a lelkem, na. Nikita Gill verseskötete is eléggé lélek-emelő volt - rengeteg pozitív és önfejlesztő gondolatra találtam benne. Tervezek majd írni róla, de mostanában annyi Verselő volt a blogon, hogy egy kicsit szeretném periodikusabbá tenni őket, ám az még nem állt össze a fejemben, hogy pontosan hogyan is tenném meg ezt. Visszakanyarodva a statisztikákhoz: összesen 560 oldalon sikerült átrágnom magam.
  Nem tudom amúgy, hogy ti hogy vagytok vele, de én a karácsonyi hangulat szempontjából eléggé köztes állapotban lebegek: egy részem úgy gondolja, hogy soha nem korai elkezdeni a készülődést, másrészről viszont kicsit elhamarkodottnak érzem a dolgot. Viszont azt már várom, hogy essen a hó - eddig minket csak az eső örvendeztetett meg.
  • Nikita Gill: Your Soul is a River
  • J. K. Rowling: Harry Potter és az azkabani fogoly 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése