30 NAPOS BLOGGER KIHÍVÁS | 14., 15., 16. és 17. nap

14. nap: Ha megnyerném a lottó főnyereményét...
  ... valószínűleg nagyon-nagyon sok könyvet, sminkterméket és ruhát, na meg cipőt vennék magamnak. Illetve egy szuper, nagyon menő laptopot és fényképezőgépet. Építtetnék magamnak egy olyan tipikus amerikai ablakpárkányt, ahol folyton olvasnék, plusz kialakítanék valahová egy könyvtárszobát is. Egy jelentős összeget szétosztanék a családom tagjai között. A maradékból pedig adakoznék is belőle több beteg és árva gyermekeket támogató intézménynek, fogyatékossággal élőknek és állatmenhelyeknek. 


15. nap: Miket gyűjtök?

  Könyveket. :D

16. nap: A bakancslistám tetején

  A bakancslista számomra egy nagyon fontos dolog: néha előveszem és megnézegetem, hogy miket értem el egy bizonyos időszak alatt. A legtetején egy idő óta az áll, hogy magammal teljesen kibéküljek, elfogadjam, amit nem tudok megváltoztatni és tegyek azért, amit lehetek. A self-love a célom. A kézzelfoghatóbb dolgok közül az orvosi egyetem elvégzése a cél. 

17. nap: Az a pillanat, amikor a legbüszkébb voltam magamra

  Mikor kézbe vettem a nyelvvizsgámat. Mikor kemény munka után ötösre sikerült a kémia érettségim, nem is akármilyen eredménnyel. Mikor felvettek az egyetemre. :)






  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése