30 NAPOS BLOGGER KIHÍVÁS | 24. és 25. nap

24. nap: Egy napom képekben
- December 24., vasárnap -


Hétvégén a  reggeleket mindig egy kávéval indítom, és olvasok egy pár oldalt a könyvemből is. Sajnos ezekre a dolgokra hétközben nem mindig van lehetőségem, így igyekszem kihasználni ezeket az alkalmakat. Most éppen több könyvet olvasok egyszerre, többek között az Északi mitológiát. Mindig közel álltak a szívemhez a mitológiai történetek, így ez is nagyon tetszik, bár egy kis rossz érzésem is van vele kapcsolatban.


Reggel sokkal produktívabb vagyok, mint este, így főleg ilyenkor szoktam megírni egy csomó-csomó posztot, amiket beütemezek a következő napokra, hetekre, hónapokra, így mindig lehet tartalom a blogon. Nem mindig sikerül ezt abszolválnom, de azért igyekszem. 


Random fényjáték a falamon, amit muszáj volt megörökítenem. 


Karácsonykor nagyon szeretek meséket nézni, s a régi nagy kedvenc filmeket. Most újranéztem a Susie és Tekergőt, amit utoljára kisgyerekként láttam. Ezúttal is ugyanolyan érzelmeket váltott ki belőlem, mint az első alkalommal - imádom.


Természetesen a mézeskalács-sütögetés sem maradhatott el.


A kész mézik. 


Családi hagyomány, hogy a tesómmal ketten díszítjük fel a fát. Illetve ebben az évben jöttünk rá arra is, hogy immár hagyománynak tekinthetjük azt is, hogy karácsony reggelén Apukámmal közös faragjuk bele a fát a talpba. (Ha már hagyományok... kiskorom óta mindig én vagyok az ajándékosztó. :D)

  Természetesen nem ennyiből állt a nap, de szerettem volna néhány  számomra különleges pillanatot kiragadni az események forgatagából. Anyukám egész nap sürgött-forgott a konyhában, csodálatos süteményeket, s életeket készített. Összességében nagyon szépen telt a napunk, sok nevetéssel, viccelődéssel, filmnézéssel és nem utolsósorban evéssel! 

25. nap: A kedvenc gyermekkori könyvem

Bálint Ágnes Mazsola sorozata. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése