30 NAPOS BLOGGER KIHÍVÁS | 4. nap

Mitől félek a legjobban?



  Számomra ez az egyik legnehezebb téma ebben a kihívásban: nem szeretek a félelmeimről beszélni senkinek sem. Olyan kiszolgáltatottá teszi az embert - legalábbis én így érzek. Őszintén szólva rengeteg mindentől tartok, talán olyan dolgoktól is, amikért mások simán kinevetnének. (Bár szerintem sok olyan dolog is lesz ezen a listán, amin jó néhányotok bőszen bólogatni fog.)

A félelmeim egyrésze:
  • magány / egyedüllét
  • boldogtalanság
  • tériszony
  • soha nem leszek sikeres az életben, nem érem el azokat a dolgokat, amiket kitűztem magam elé
  • nem fogom szeretni azt, amit csinálok
  • mikor nevet valaki egy társaságban, és én is jelen vagyok, mindig azt hiszem rajtam nevetnek. Ez csak a különösen szorongós napjaimon jön elő.
  • pókok... :D
Ti mitől féltek a legjobban?
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése