LISTÁZZUNK! | Könyvek, amiket év végéig el szeretnék olvasni

Saját kép
 Az év végéhez közeledvén mindig szeretem áttekinteni azokat a könyveket, amiket szeretnék még elolvasni december utolsó napjáig. Most, az egyetem miatt biztosan kevesebbet fogok majd olvasni, ám ez nem akadályozott meg abban, hogy egy rendkívül ambíciózus kis listát állítsak össze magamnak. 
 A legizgatottabb Herman Koch könyvei miatt vagyok jelenleg. Nagyon régen szeretnék már olvasni tőle valamit, ráadásul azt hiszem, hogy holland szerző könyve eddig még nem szerepelt az olvasmányaim között. Jostein Gaarderre is felfigyeltem egy ideje, mivel nagyon sok jót hallottam A történetárus című könyvéről. Egészen rövid kis kötetről van szó, így ez biztosan sorra fog kerülni a 9 választottam közül. A Flex a fülszövegével fogott meg a könyvtárban bóklászva: egy terroristamágus áll a középpontban, aki egy flex nevezetű droggal követi el a bűncselekményeit. Szerintem elég érdekesen hangzik ez az alapkoncepció. Két féltégla is felkerült a listámra: a Harry Potter és a Főnix Rendje, illetve a Battle Royale. A HP sorozat újraolvasásában most tartok a 4. résznél, így relevánsnak tartom, hogy idén még az 5. is sorra kerülhet, ha ügyes vagyok. A Rekviem egy gyilkos asszonyért már régóta szerepel a várólistámon, akárcsak A láthatatlanok. Épp itt lenne az ideje, hogy végre elolvassam őket. Stephen King Tortúrája már számtalan másik TBR posztomban szerepelt, de eddig még nem sikerült átverekednem magam rajta. 
  1. Herman Koch: Nyaraló úszómedencével
  2. Herman Koch: A vacsora
  3. Jostein Gaarder: A történetárus
  4. Ferrett Steinmetz: Flex 
  5. J. K. Rowling: Harry Potter és a Főnix Rendje
  6. Takami Kósun: Battle Royale
  7. Hannah Kent: Rekviem egy gyilkos asszonyért
  8. Clara Sánchez: A láthatatlanok
  9. Stephen King: Tortúra
  Nos, hát ők lennének az idei delikvensek még. Ti szoktatok ilyen listát készíteni? :)

4 megjegyzés:

  1. Hajrá, én majd december elején írok listát, hogy mit szeretnék az év végéig teljesíteni, már kezd összeállni a fejemben :)
    J Gaardner nálam is tervben van, de lehet jövőre átcsúszik :D

    VálaszTörlés
  2. Pont tegnap gondoltam én is egy "még idén elolvasom" listára, mindenképp készíteni fogok egyet. :) Ó, a HP hiába féltégla, olyan jó, hogy pillanatok alatt "megeszi" az ember. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, várom a posztod! :)
      Igen, elképesztő jól esik a lelkemnek az újraolvasásuk. :)

      Törlés