PLAYLIST | A kedvenc őszi zenéim

  Az elmúlt pár hónap során nemigazán hallgattam zenét, aminek szimplán az az oka, hogy semmi olyasmit nem találtam, amit szívesen hallgattam volna. Kezdett elegem lenni a tucatzenékből, hogy mindegyiknek ugyanolyan a hangzása és összességében semmi különlegeset nem tartalmaznak. Ezen okok miatt maradt ki nyáron a playlist-poszt, ám most remélhetőleg sikerül feltámasztanom hamvaiból. Mindig szerettem megmutatni nektek, hogy egy adott évszakban melyek voltak azok a dallamok, amiket igazán sikerült megkedvelnem.

  1. Imagine Dragons: Walking the Wire
  2. Ed Sheeran: Perfect
  3. Axwell /\ Ingrosso: More Than You Know
  4. Robin Schulz feat. James Blunt: OK
  5. Charlie Puth: Attention
  6. J Balvin feat. Willy William: Mi Gente
  7. Halott Pénz: Ahol A Május Földet Ér
  8. ZAYN feat. Sia: Dusk Till Dawn
  9. Hook N Sling feat. Parson James: If You're Hearing This 
  10. Sam Smith: Too Good At Goodbyes
  11. Future Animals: Ask For It
  12. Louis Tomlinson feat. Bebe Rexha: Back To You
  13. Dua Lipa: New Rules
  14. Two Feet: I Feel Like I'm Drowning
  15. Dean Lewis: Waves (Acoustic)
Ti miket szerettetek mostanában? Vannak közös kedvenceink? :)

3 megjegyzés:

  1. Általában az ilyen zenei listás posztokban semmi olyat nem találok, amit ismerek vagy szoktam hallgatni, de erről a listáról négy olyan dal is van, amit oda-vissza meghallgattam ezerszer az elmúlt hónapokban. :D Úgyhogy ez most egy kisebb sikerélmény nekem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, de jó, ennek nagyon örülök! :D Melyik dalokat hallgattad sokat? :)

      Törlés
    2. New Rules, Attention, Mi gente és Dusk till Dawn. De ezeket repeaten! :D

      Törlés