TBR | November

  Igazából rohadtul kezdek rájönni, hogy feleslegesen gyártok TBR listákat, mivel még soha nem volt olyan hónap, hogy minden egyes tételt (vagy sokszor akár csak egyet is) kipipálhattam volna róla. Viszont a tervezgetés öröméért meg a "na, ezeket kéne végre-valahára elolvasnod"-érzés kedvéért mindig szeretem összeállítani őket. Aztán egyszer majd csak lesz egy olyan hónap, amikor a Wrap Up-ban boldogan jelenthetem majd be, hogy az összes könyvet elolvastam, ami szerepelt a havi listámon. Dreams.

  A november már csak az egyetem szempontjából is egészen húzósnak ígérkezik - már október végén több zh-t bejelentettek a tanárok erre a hónapra -, de azért bízom benne, hogy a frissen szerzett motivációm, időbeosztási tehetségem, na és jó kedvem kitart még egy ideig.
  Beterveztem életem első angol nyelvű regényét (eddig csak képregényeket, verseket novellákat olvastam angolul) is erre a hónapra, ami nem más mint a They Both Die at the End Adam Silverra-tól. Nagyon kíváncsi vagyok már rá, rengeteg jót olvastam / hallottam róla. Ha valamit biztos, akkor ezt fogom elolvasni novemberben.

  Szóval, íme a havi delikvensek:
  • Böszörményi Gyula: Mindörökké várni
  • Adam Silverra: They Both Die at the End
  • J. K. Rowling: Harry Potter és a Tűz Serlege
  • Markus Zusak: A könyvtolvaj
  • Catherine Fisher: Incarceron

2 megjegyzés:

  1. Listákat írni jó dolog, még ha csak párat olvasol el róla akkor is :)
    Ez az angol könyv érdekesen hangzik, kíváncsi vagyok mit írsz róla! (Amúgy angol olvasáshoz én is valami YA történetet ajánlottam volna.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, én is nagy örömömet lelem bennük. :D
      Mindenképpen írok róla akkor! :) Hát, a versekkel meg novellákkal már begyakoroltam az angolul olvasást, szóval remélem ez sem fog nehézséget okozni.

      Törlés