BEHARANGOZÓ | 30 napos blogger kihívás

  Tavaly nyáron részt vettem a 12 napos blogger kihíváson, s azóta kerestem már egy hasonló feladatsort. Most pinteresten szembe jött velem ez, és úgy éreztem, hogy ez számotokra is érdekes kérdéseket tartalmaz, amikből akár jobban is megismerhettek engem.
  A terveim szerint 30 napon át várhattok majd tőlem egy-egy posztot az adott napi témának megfelelően: nem biztos, hogy mindig nagyon hosszú és velős bejegyzések lesznek, de igyekezni fogok, hogy mindig tartalmazzon valami kis érdekességet. Ezeken kívül igyekszem majd más posztokkal is jelentkezni, nem szeretném, ha minden nap csak erről a kihívásról szólna.
  Annyi változtatást szerettem volna eszközölni még, hogy az első két napot összevonom. Mivel már elég régóta írom ezt a blogot úgy gondoltam, hogy nem sok létjogosultsága van a bemutatkozásnak.

Mik várhatóak a következő 30 nap során?
  1. nap: Bemutatkozás és egy mostani fotó rólad 
  2. nap: 20 tény rólad
  3. nap: A kedvenc idézeteid
  4. nap: Mitől félsz a leginkább?
  5. nap: 10 dal, amit most a legjobban szeretsz
  6. nap: 5 dolog, amit most érzékelsz
  7. nap: Dolgok, amik a legjobban idegesítenek téged
  8. nap: Mi van a táskádban?
  9. nap: Mik a legrosszabb szokásaid?
  10. nap: Szerinted mi a legjobb külső tulajdonságod?
  11. nap: Mi a 15 kedvenc dolgod jelenleg?
  12. nap: Mi van a hűtődben?
  13. nap: Mi a legkorábbi emléked?
  14. nap: Ha megnyernéd a lottó főnyereményt, mire költenéd el a pénzt?
  15. nap: Miket gyűjtesz?
  16. nap: Mi van a bakancslistád tetején?
  17. nap: Melyik volt az a pillanat, amikor a legbüszkébb voltál magadra?
  18. nap: Mit jelent számodra a blogod neve?
  19. nap: Az 5 kedvenc blogom
  20. nap: Mesélj életed egy nehéz időszakáról
  21. nap: A 10 kedvenc ételed
  22. nap: Mi volt a legjobb dolog, ami ebben az évben történt veled?
  23. nap: Mesélj az álommunkádról!
  24. nap: Hogy néz ki egy napod?
  25. nap: A kedvenc gyermekkori könyved
  26. nap: Az 5 kedvenc YouTubered
  27. nap: A kedvenc ételed receptje
  28. nap: Mi az, amit a legjobban vársz most?
  29. nap: Milyen helyekre utaztál már el eddig?
  30. nap: Mi van a sminkes táskádban?
December 1.-jén START! Szerintetek jó ötlet ez a kihívás?

4 megjegyzés:

  1. Jó ötlet! Lehet én is megírom a nem könyves blogomra :D Hajrá, kíváncsian várom a válaszaidat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, örülök, hogy tetszik! :) Hajrá-hajrá!! :)
      Köszi!

      Törlés
    2. Közben vadásztam egy konkrétan decemberi listát, de figyelem a te válaszaidat erre ;)

      Törlés
    3. Épp olvastam is a blogodon! :) Nagyon jónak tűnik az is. Kíváncsi leszek a válaszaidra. :)

      Törlés