BEHARANGOZÓ | 24 órás read-a-thon

  Sok külföldi bloggernél, YouTuber-nél láttam, hogy többször is részt vesznek 24 órás read-a-thonokon. Nekem nagyon megtetszett ez az ötlet, így - mivel itthon még soha nem láttam, hogy valaki elindított volna egy ilyet - úgy gondoltam, hogy éppen itt lenne már az ideje! Amúgy számtalanszor próbáltam molyon létrehozni egy kihívást ennek, de egyszerűen mindig elutasították, mivel a csak mennyiségi olvasást elváró kihívások nem kapnak zöld utat...
Szóval, most a blogos platformomon keresztül szeretném felhívni a figyelmeteket rá!

  Mit kell tudnod a jelentkezés előtt? A 24 órás read-a-thonok lényege az, hogy egy nap alatt minél több oldalt / könyvet sikerüljön elolvasnunk. Az olvasási szokásaimat már eléggé jól ismerem, így úgy határoztam, hogy egy könyvön szeretném átrágni magam 24 óra alatt. Titeket is ennek a teljesítésére szeretnélek felkérni, de természetesen az sem gond, ha egyet sem sikerül, vagy az sem, ha többet. Én minden résztvevőnek nagyon örülök! Én annyi kikötést szeretnék tenni, hogy a választott könyvetek hosszabb legyen 150 oldalnál, plusz ne egy már korábban megkezdett olvasmányt fejezettek be ezen a napon. Ezen lehet ez regény, hangoskönyv, képregény, manga, kisregény, novelláskötet, verseskötet, szakácskönyv, bármi. Műfaji, tartalmi, stb megkötés nincs.
  Na, de a fő kérdés az az, hogy mikor fog rá sor kerülni? Mindenképpen egy hétvégei napot szerettem volna kijelölni ennek, így a választásom november 11.-re esett. Az olvasásokat ezen a napon várom 00.01 és 23.59 között.

UPDATE: elkészült a molyos zóna is a kihíváshoz: ITT találjátok.

  Remélem, hogy sikerült meghoznom hozzá a kedveteket! Ha így lenne, akkor várom e-mailben (heavenforthebooks@gmail.com) vagy kommentben a jelentkezéseteket! :)

4 megjegyzés:

  1. Én már régóta gondolkodtam ezen, hogy jó lenne egy ilyenen részt venni! :) Úgyhogy szerintem rám számíthatsz, választok majd hozzá könyvet, és jelentkezem itt! :)

    VálaszTörlés
  2. Úúú, de jó, nagyon örülök neki! :)) Kíváncsi vagyok, hogy mit szeretnél majd olvasni! :)

    VálaszTörlés
  3. Nehéz lesz a választás, hogy melyik könyvvel vállaljam be a maratont, de mindenképp kipróbálom!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi leszek, hogy melyik mellett döntesz majd! :)

      Törlés