HAVI KEDVENCEK | Január

  Ebben a hónapban kevesebb kedvencet avattam, mivel nagyrészt a megszokott termékeket használtam és keveset kísérletezgettem.

Update az előző posztokhoz:
A múlt hónapban mutatott Douglas paletta második legsötétebb, matt barnáját szoktam használni szemöldökformázásra. Tökéletesen illeszkedik a hajszínemhez is, és nagyon szépen kihangsúlyozza a szemöldököm alakját.
Emellett a kedvenc Maybelline Lash Sensational spirálom máris beszáradt (mondjuk az elejétől kezdve elég száraz állaga volt a festéknek - eltérően a márka többi spiráljától), de az utánpótlás vásárlásakor ismét erre esett a választásom, csak az Instense Black verzióra, aminek amúgy totálisan más a formulája (jobb). Looove még mindig! :)


Rival de Loop arctisztító kendő (Mandulás és Hydro): A hónapban nagyon megszerettem ezeket a kendőket, mivel könnyen és gyorsan eltávolítják a sminket az arcomról. Az ilyen jellegű termékekkel eddig az volt a problémám, hogy nem voltak elég nedvesek, így nem tisztították meg rendesen a bőröm, viszont szerencsére ezekkel nincsen ilyen problémám. :) Olcsó, jó!
Bioderma Sébium H2O micellás víz: A márkától eddig a Sensibio H2O micellás vizet használtam, de mikor megláttam, hogy ebből kapható 100 milis minta a gyógyszertárban, úgy döntöttem, hogy kipróbálom. Érdekes, édeskés illata van, ami eleinte picit zavart, de most már megbékéltem vele és imádom! (Sorry vagyok az árcímkéért, de nem tudtam leszedni.:( )
Catrice Camouflage Cream korrektor: A holy grail korrektorom. Csodálatos a fedése, szuper az állaga, és olcsó is. Tökéletes! (Szerintem a folyékony verziót is be fogom szerezni, Ti próbáltátok már? Vélemények?)
Catrice Even Skin Tone alapozó: Szerintem ez egy elég gyenge fedésű alapozó, legalábbis nekem ezen a téren nem váltja be az ígéretét (mondjuk szerencsére nincs is szükségem egy 100%-ig fedőre). Viszont tényleg nagyon krémes a textúrája, és egységesebbé is teszi a bőrömet,

Sorozatok terén az egész januárom a Szex és New Yorkról illetve annak előzménytörténetéről, a Carrie naplójáról és a Gossip Girl -ről szólt. A Carrie naplóját kb. 4 nap alatt ledaráltam, annyira imádtam! Visszatekintve már látom a hibáit, de ez se rontja el az élményt, hisz' remek szórakozást nyújtott. A GG -t nagyjából harmadjára nézem újra, egyszerűen képtelen vagyok megunni!
A sok sorozat mellett kevés filmet néztem, összesen kettőt: az Ahol a szivárvány véget ér címűt, ami érzelmek teljes skáláját váltotta ki belőlem, s elhatároztam, hogy az alapjául szolgáló könyvet is mindenképpen el kell olvasnom; és Az élet habzsolva jót (The Spectacular Now), ami nekem egy so-so élmény volt.
Könyves fronton egyik olvasmányom se fogott meg igazán, egyedül talán A babaház úrnője az, ami most le tud kötni és még érdekel is.

És felétek? :) Mik voltak a hónapban a kedvenceitek?

2 megjegyzés:

  1. Azt hittem, egyedül érzek a The Spectular Now filmről:D Külföldön és itthon is mindenki oda volt érte, és bár tény, hogy kellően drámai és feel-good volt, számomra teljesen elrontotta az élményt a logikátlan húzások és a szörnyen vontatott cselekmény. Az Ahol a szivárvány véget ért pedig én is imádtam, de készülj fel, ha olvasod a könyvet, a film szerintem jobb volt... (Amit ugyanis a könyvben nem szerettem romantika fronton, ezt nem spoilerezném el, azt a film pont kiküszöbölte).
    Örülök, hogy tetszik a Babaház úrnője, ha szünetben hazamegyek az egyetemről, akkor visszafele jövet magammal hozom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem, hogy nem estem hasra tőle, pedig mindenki annyira odáig volt érte. :D Nekem is ezek voltak vele a problémáim, meg az, hogy szerintem Miles Teller egyáltalán nem illett a karakterhez. Én inkább a béna srác szerepben tudnám elképzelni, nem az alfahímében. :D Viszont a hangulatot imádtam!
      Jaj, ez nem túl biztató. :(
      Kíváncsi leszek, hogy mit gondolsz majd róla! :)

      Törlés