FOGADALMAK | 2016 -ra

  Először is szeretnék mindenkinek sikerekben gazdag, boldog Új Évet kívánni! Kívánom Nektek, hogy érjétek el minden álmotokat idén (is)! "365 új nap, 365 új lehetőség!"



  Őszintén szóval nem szokásom fogadalmakat megfogalmazni egy - egy évre - a magánéletemre vonatkozóan. Nem tudom miért, de valahogy nagyon távol áll tőlem a dolog. Viszont a blog az egy teljesen más tészta, s néha úgy érzem, hogy egy kis noszogatásra van szükségem a fejlődés érdekében. Épp ezért egy csendes délutánon leültem, és összeállítottam egy kis listát arról, hogy miket is szeretnék elérni 2016 -ban blog -és olvasásfronton.

  1. Több magyar szerzőtől olvasni. (16 db)
  2. Megismerkedni más nemzetek íróival is.
  3. Több angol nyelvű regény. (6 db)
  4. Minden héten írni legalább egy bejegyzést. 
  5. Kilépni a komfortzónámból (pl. sci-fit, nonfictiont olvasni).
  6. Több szépirodalom. (16 db)
    +1. És a legfontosabb: 50 könyvet szeretnék elolvasni 2016 -ban! :)
  Nos, ezek lennének az én fogadalmaim. Szerintem mindegyik teljesíthető, egyedül a 4. ponttól tartok picit, de remélem, hogy a mostani lendületem meg is marad még jó ideig. :) Jövő ilyenkor meglátjuk, hogy mi mindent sikerült elérnem ezek közül!

Nektek vannak fogadalmaitok? Ha igen, mik? :)

5 megjegyzés:

  1. Jó tervek! Scifi és magyar, szerintem remek sorozat: On Sai Calderon sorozata. Molyon van 2016 16 nemzetiségű szerzős kihívás, az motivált engem tavaly, hogy megismerkedjek új írókkal ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Calderonnal már régóta szemezek, meg On Sai új könyve is felkeltette a figyelmem (főleg a bejegyzésed miatt :)).
      Köszi a tippet, meg is nézem magamnak azt a kihívást! :D

      Törlés
  2. Hűha! Nem semmi fába vágod a fejszédet! Sok sikert a teljesítésükhöz!:)

    VálaszTörlés