HAVI KEDVENCEK | December

  Nem akarok a szokásos klisékkel élni, de... ez a hónap borzasztó gyorsan eltelt. Igazából számomra teljesen egybefolynak a napok, és sokszor arra sem emlékszek, hogy mit csináltam. Na, jó, azért a fontosabb események megvannak. Például a nagybátyám hosszú idő után végre hazajött Párizsból, s itthon töltött két hetet. Tesómmal elvittük sütizni és kávázni, majd lángosozni, karácsonyi vásározni. Rengeteget nevettünk, s annyira jó érzés volt végre vele lenni! :) Aztán voltam még egy holland DJ, Tony Junior koncertjén buliján, és fergeteges élmény volt! Erőteljesen érződik az itthoni és külföldi lemezlovasok közti különbség. Megfordultam még Bernáth József közönségtalálkozóján is a Maszekban. Megismertem rengeteg új embert, sokat nevettem, szórakoztam és új barátságokat is kötöttem. Ja, és december 28.-án lettem 5 éves moly! Csak úgy repül az idő. :)

Elnézést, hogy most nem olyan éles a kép, nem tudom mi történt :(
  Tárgyi kedvencek szintjén szegényesebb a felhozatal, mivel kevés olyan termékkel találkoztam, amelyek igazán nagy kedvenccé váltak volna.

Douglas My favorite palette (Nude): Igen, már megint egy nude paletta... Karácsonyra kaptam a testvéremtől, és egyből beleszerettem! Csodálatos színek vannak benne, fényesek és mattok egyaránt, a minősége pedig hihetetlenül jó!
Maybelline Color Tattoo (#65 Pink gold): Még tavaly ősszel vettem meg, de ezidáig nem igazán használtam. Viszont ebben a hónapban rengeteget nyúltam utána, ha sminkeltem. Csodás színe van, könnyen lehet vele dolgozni, emellett alapnak sem utolsó. Szeretnék még több árnyalatot is beszerezni belőle, például az On and on bronze -t. 
Gigi Derma clear arckrém: A hónap elején voltam arckezelésen, hogy helyrejöjjön végre a bőröm (jelentem: jó úton haladok!), s akkor ajánlotta a kozmetikusom ezt a krémet. Minden használatnál csípi picit az arcom (ez elvileg természetes nála), de nagyon jó hatása van, szeretem.
Inecto Pure Coconut tusfürdő: Imádom a kókuszos illatú dolgokat.
Givenchy Ange ou Démon - Le secret parfüm: Karácsonyra kaptam nagybátyámtól ezt a parfümöt, és első szaglásra megszerettem! Elegáns, édeskés, tavaszi illat, én mégis előszeretettel használom ebben az időszakban is. ITT elolvashatjátok az illatjegyeit.


Karácsonyi gyertya: Sajnos a csomagolását nem tartottam meg, így nem tudom megmondani, hogy milyen márkájú. Viszont! Csodálatos karácsonyi illata van: fahéjas, fűszeres és egyben gyümölcsös is.
Fehér, bojtos pléd (F&F): Hihetetlenül meleg és puha!
Závada Péter és Simon Márton verseskötetei: Ebben a hónapban különösen sok verset olvastam, főként ezekből a kötetekből. Hamarosan írok is róluk egy rendhagyó posztot! :) 


És felétek? :)



4 megjegyzés:

  1. Hűha, egyszerre van a molyszülinapunk és egyidősek is vagyunk! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, de szuper! :D (És ráadásul mindketten blogolunk is... :D)

      Törlés
  2. De szép az a paletta! :) És a takaró is nagyon cuki!
    A kókuszért én is megveszek, bár nálam inkább nyáron játszik, de ennek a márkának a kézkrémeit nézegettem már, majd ha eljön az ideje, kipróbálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben még szebb! :)
      Én valamiért most kedvet kaptam hozzá. :) Nagyon tápláló a formulája, és arra ilyenkor nagyobb szükségem van. :)
      Nekem a kókuszos testápoló van meg tőlük (tégelyes, mint egy testvaj), de az annyira nem tetszik. :S Sokkal inkább műkókusz az illata, és ragad is. Szóval az nálam nem.

      Törlés