HAVI KEDVENCEK | Február

  Eddig hihetetlenül gyorsan telik az év, és már annyi minden történt velem! Nektek is repülnek a napjaitok? :)
A kedvenceim megint nagyon kevesen vannak, de valóban olyan termékek gyűltek össze, amiket bátran ajánlok Nektek is! Picit újítottam ezeken a posztokon, mivel bevezettem az új Élet-kedvencek pontot is, amiben azokat a dolgokat sorolom fel, amik boldoggá tettek az elmúlt hónapban. Amúgy minden nap végén lejegyzetelem ezeket a dolgokat, hogy pozitívan zárhassam a napom. 


Catrice Even Skin Tone alapozó (005 Even Ivory): UPDATE! Még mindig kedvenc, és egyre inkább az. Rájöttem, hogy számomra hogyan válik be a legjobban a használata (benedvesített sminkszivaccsal), így sokkal kezelhetőbb lett. Az előző havi kedvencekben már megemlítettem, ITT el tudjátok olvasni azt is. :)
Essence hosszantartó rúzs (07 Natural Beauty): Annyira nem vagyok rúzsos lány, de régóta szerettem volna egy ehhez hasonló rózsaszínes nude árnyalatot, ami minden alkalomra tökéletes. Nagyon hasonló a színe a száméhoz, szóval ez lett az én "my lips but better" rúzsom. 
Egy közelebbi kép róla:
A körmöm letört, szóval ezt nézzétek el nekem! :D A lakk pedig, amit viselek a RL #35 gentle affair.
Rival de Loop Young körömlakkok (#35 gentle affair és #28 lucky charm): Kedvelem a márka lakkjait, mert szerintem rendkívül jó minőségűek (sokkal jobbak, mint az essencesek, és olcsóbbak is - 450 forint / db), gyorsan száradnak és a tartósságukra sem lehet panasz (rajtam egy hétig bírják). Legutóbb a fentebb látható két árnyalatot szereztem be, és odiág vagyok értük! Hihetetlenül jó a formulájuk, és nem utolsó sorban gyönyörű a színük! A #28 lucky charm -nak nagyon hasonló a színe a már említett rúzshoz - egy rózsaszínes nude. A #35 gentle affair alapvetően mattra szárad, de én fedőlakkal szoktam használni, ez látható a fenti képen is a körmömön. Bizonyos fényviszonyok között én egy enyhe lilás tónust is felfedeztem benne. 
CadeaVera Young pattanások elleni arcvíz: Múlt hétvégén felkentem az arcomra egy Balea-s arcmaszkot (fehéragyag-cink), és másnapra borzasztóan kipattogott tőle a bőröm. Komolyan azt hittem, hogy elsírom magam, amikor belenéztem a tükörbe. Emiatt mindenképpen szerettem volna olyan arcápolókat venni, amik valóban hatékonyan segítenek a pattanások elleni harcban, és azt kell mondjam, hogy ez megtette! Esténként arctisztítás után, arckrém előtt szoktam használni, reggelente pedig közvetlenül az ébresztő, hideg vizes arcmosásom után. Mindkét alkalommal megvárom, míg teljesen beszívja a bőröm (valóban eleget tesz a mattító ígéretének is!), s utána viszem fel rá a krémet. Imádom az illatát, egy az egyben dinnyés. :) Ár-érték arányban ez egy hihetetlenül jó termék! Egyedül a kiszerelést, és adagolását nem szeretem, mivel mindig lefolyik az oldalán egy csomó... Megvettem még az arclemosó gélt és egy ampullát is, de előbbi még tesztelés alatt van, utóbbit pedig még nem mertem kipróbálni.
Pickwick tea (Őszibarackízű csipkebogyó tea hibiszkusszal, őszibarackdarabokkal): Ez a tea! Ebben a hónapban szinte egyik másik teámhoz se nyúltam hozzá, csakis ehhez! Egyszerűen isteni íze van, imádom. 


Élet-kedvencek: 


Nyertem For her Szandra Instagramos nyereményjátékán Magyar Filmszüret csodálatos, tavaszi idő beadtam jelentkezést az egyetemre Jess Glynne jön a Campus Fesztiválra! És az Irie Maffia is! új telefon vettem szuper bokacsizmát tavaszra hamburgerezés a legjobb barátnőmmel megkaptam életem első fizetését! Nagyon jó érzés volt a kemény munkám jutalmát a kezemben tartani! :) egy hatalmas buli az új csapattal ❤ Jennifer E. Smith: Milyen lesz a búcsú után? ❤ mivel tesóm költözik, rengeteg időt tölt nálunk a kutyusa, Kenny. Egy igazi rosszcsont, de imádjuk! :) ❤ Lip Sync Battle ❤ sajttorta és kávé  tükörtojásos melegszendvics ❤ kiléptem a komfortzónámból több téren is ❤ és nem utolsó sorban: a rengeteg nevetés 

És felétek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése