HAUL | Téli szerzemények

   Nagyjából 2 éve nem volt a blogon könyves haul, aminek egy egészen egyszerű oka van: próbáltam minimalizálni a vásárlásaimat, mert nagyon sok olvasatlanom gyűlt fel.
   Amúgy ezek a beszerzős posztok nem lesznek rendszeresek, mivel elég sűrűn előfordul velem az, hogy egyetlenegy könyvet sem veszek hónapokig. Most viszont úgy döntöttem, hogy megmutatom Nektek azokat, amik az elmúlt 3 hónap során kerültek hozzám, Karácsonytól kezdve (időrendi sorrendben haladva).

Simon Márton: Polaroidok
Simon Márton: Dalok a magasföldszintről
Závada Péter: Mész
Závada Péter: Ahol megszakad
Rick Yancey: Az ötödik hullám (Az ötödik hullám #1.)
Rick Yancey: Végtelen tenger (Az ötödik hullám #2.)
Böszörmény Gyula: A Rudnay-gyilkosságok (Ambrózy báró esetei #2.)
J. J. Abrams - Doug Dorst: S. (*-*)
James Frey: Endgame - Toborzás (Endgame #1.)
Murakami Rjú: Piercing 
Clara Sánchez: A láthatatlanok 
Roger Hobbs: Ghostman - A megoldóember (Jack White #1.)
Davide Enia: Úgy a Földön is 
Rene Denfeld: Az elvarázsoltak (Gyönyörű könyv!)

  Összesen 14 könyv a mérleg, amiből 5 ajándék, a többi pedig saját vétel.
  Legeslegjobban talán az S.-nek örülök és A Rudnay-gyilkosságoknak. Előbbi hihetetlenül gyönyörű és komplex, de eddig még csak a nézegetés és ismerkedés szintjéig jutottam el vele. Várom a megfelelő időpontot és nyugalmat az olvasásához.
  Az utolsó 6 könyvvel nagyon jó üzletet csináltam, mivel mindössze 5800 forintot fizettem értük (20100.- helyett), nagy hála a Libri akciójának! Nézzétek meg Ti is a kínálatot (ITT és ITT), hátha találtok valami érdekeset. :)

2 megjegyzés:

  1. Az S nagyon érdekes könyvnek tűnik, kíváncsi vagyok, mit gondolsz majd róla. Az elvarázsoltak pedig szívszerelmem, úgyhogy szintén nagyon várom, hogy olvasd! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban az, már csak a látványa miatt is megéri szerintem. Még bele se kezdtem, de már nagyon odáig vagyok érte... :)
      Az elvarázsoltakat egyrészt miattad vettem meg! :) Remélem, hogy nekem is tetszeni fog! :D

      Törlés