THE PLAYLIST POST | A 16 kedvenc téli zeném

  Imádom a zenét, így úgy gondoltam, hogy minden negyedévben megmutatom Nektek az elmúlt időszak kedvenceit! Tök izgalmas lesz év végén visszanézni, hogy miket szerettem az egyes évszakok során. :)
  Ilyenkor, télen mindig a lassabb, lazulósabb ritmusokra pörgök rá. Egyszerűen csak jól esik bekuckózni egy pohár gőzölgő teával, egy jó könyvvel és valamelyik zenével ezek közül. 
   Nehéz volt összeválogatnom a kedvenceimet, mivel az eredeti Spotify-os playlistemen összesen 90+ szám található. Épp ezért nézzétek el nekem, hogy egy előadó több dalát egy pont alá vettem, de ellenkező esetben nem lett volna elég a 16-os lista. :D

Íme a kiválasztottak:
  1. Dotan: Hungry
  2. Strangers You Know: Used
  3. Conrad Sewell: Hold Me Up és Start Again
  4. Alex Clare: Just A Man
  5. Jess Glynne: Take Me Home és Don't Be So Hard On Yourself 
  6. Gavin James: Hole In My Heart és Nervous
  7. The Neighbourhood: The Beach és Cry Baby
  8. Rudimental: Lay It All On Me (feat. Ed Sheeran)
  9. Sia: Bird Set Free
  10. Tame Impala: The Less I Know The Better
  11. The Kooks: Naive, Forgive & Forget, Bad Habit és Icons
  12. Jamie Woon: Sharpness
  13. G-Eazy: Me, Myself & I (feat. Bebe Rexha)
  14. KONGOS: Come With Me Now
  15. The Virgins: Rich Girls
  16. Alan Walker: Faded

  Készítettem YouTube -on egy lejátszási listát, ahol egyben meghallgathatjátok az összes számot (plusz 2 másik is található rajta), illetve Spotify -on IDE kattintva érhetitek el a bővített listát. 



  Remélem, hogy találtok itt olyan dalt / dalokat, ami / amik Titeket is megfognak! :)
  Szeretnétek, hogy legyen még ilyen poszt? Ti miket szerettetek mostanában? Tetszett meg valami az én kedvenceim közül? :)

2 megjegyzés:

  1. Sia nálam is nagy kedvenc most, a Kooks-ot meg régen hallgattam nagyon sokat. Belehallgatok majd a listádba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában nagyon jó dalokat dob össze Sia. :)
      Örülök! Remélem, hogy tetszeni fog. :)

      Törlés