Őszi TAG

  Minden hónapban szeretek kitölteni egy-egy taget, így ez Szeptemberben sem lehetett másképp. Sajnos már nem emlékszem pontosan, hogy hol bukkantam a kérdésekre, de ha megtalálom az oldalt, akkor mindenképpen jelölni fogom itt is. :)

1. Mit szeretsz legjobban az őszben? Most kicsit úgy érzem, hogy ismételgetem magam, hiszen az előző két posztomban (ITT és ITT) is kifejtettem már, hogy mennyire imádom az őszt. De akkor még egyszer: szeretem a színeket, a kissé tompább fényeket, a kora reggeli hűvös, borzongató időt, és azt, hogy délután egészen kellemesre fordul az időjárás. Odáig vagyok a füstösen tipikus őszi illatért. Imádom, hogy végre csinosan fel lehet öltözni, és nem kell attól tartanom, hogy még a legvékonyabb ruhácskám is le fog olvadni rólam.

2. Mely könyvek emlékeztetnek a polcodon arra, hogy ismét iskolába jársz vagy a megboldogult iskolás napjaidra? Nem tudom mennyire számít, de a szobám minden szegletét elfoglaló kémiakönyvek mindenképpen a sulira emlékeztetnek.

3. Mondj egy könyvet a polcodról, amelynek a borítója az ősszel kapcsolatos! Hú, fogós kérdés. Konkrétan ősszel kapcsolatos borítót nem találtam a polcomon, viszont... A Harry Potter könyvek valamiért mindig erre a csodálatos évszakra emlékeztetnek. Illetve a színek miatt Kate Morton könyvei is: a Titkok őrzője és a Távoli órák.

4. Melyik a kedvenc horror / thriller / Halloween történeted? Sajnos egyik műfajból sem olvastam még sokat, de ezt szeretném megváltoztatni, mivel mostanában a thrillerek különösen vonzanak. Szerintem tökéletesek lennének egy-egy hűvös, esős napra, amikor csak bekuckózni van kedve az embernek és valami szuper jót és izgalmasat olvasni. Tudnátok valami jó thrillert ajánlani nekem?
Halloween-ügyben épp nagy vadászatban vagyok, de eddig egy érdekesnek tűnő Agatha Christie-t találtam és slussz. Egyéb ötletek?


5. Melyik a kedvenc horrorfilmed? Nem vagyok horrorrajongó, egész életemben összesen kettőt láttam, de azt hiszem nem is szeretnék többet. Viszont az American Horror Storyt imádom, és bőven belefér a horror kategóriájába. Főleg a második (Asylum) és a harmadik (Coven) évad a kedvencem.

6. Mely könyv megjelenését várod idén ősszel? Többet is nagyon várok, például a Harry Potter és az elátkozott gyermeket, Borisz Akunyintól a Kémregényt, Gillian Flynn-től az Éles tárgyakat, Donna Tartt-tól Az aranypintyet (basszus, annyira drága lesz), Dinah Jefferies-től A taültetvényes feleségét, Megan Miranda-tól a Minden eltűnt lányt, Ferrett Steinmetz-től a Flexet.

7. Mutasd meg a könyvet, amelyet leginkább el szeretnél olvasni idén ősszel! Már írtam az őszi terveimről, de azért itt is megmutatom a kis kupackámat:


8. Melyik (könyv alapján készített) film megjelenésére vársz a leginkább idén ősszel? Idegpálya és Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei.

2 megjegyzés:

  1. Hmm tetszik ez a tag, lehet, hogy ellopom :)
    Halloweenre két éve összeszedtem pár könyvet, ezeket ajánlom neked:
    http://ittvalahol.blogspot.hu/2014/10/olvasovalok-halloweenre-boszorkanyok.html
    Az aranypinty tényleg durva lesz - most szerintem én megvárom róla a véleményeket, nem akarok úgy járni, mint A fényességekkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy végül kitöltötted! :)
      Köszi-köszi, már szétnéztem és találtam pár izgalmasnak tűnőt. :)
      Én valami jó kis akcióra várok - remélem majd valamelyikben benne lesz.

      Törlés