LISTÁZZUNK! | Őszi tervek

  Az ősz a kedvenc évszakom: szeretem az illatokat, a színeket, az egész atmoszférát, és már alig várom, hogy hűvös, bekuckózós idő legyen.
  Próbáltam egy igazán feelinges kis listát összeállítani, így van rajta jó pár krimi és thriller, illetve horror is akad. Valahogy a hűvösebb időben sokkal inkább megragadnak ezek a műfajok, és kifejezetten vágyom rájuk.
  U.i.: sajnálom, hogy múlthéten kimaradt a poszt, de sajnos elkezdődött a suli, és sokkal kevesebb időm marad a blogra és az olvasásra is. Még ki kell fejlesztenem egy hatékony időbeosztást, mert mindenképpen szeretném fent tartani a nyári pörgést.


S. J. Watson: Mielőtt elalszom - ezer meg egy éve érdekel már ez a könyv, de eddig soha nem láttam bent a könyvtárban. Viszont most szerencsével jártam, és alig várom már, hogy olvashassam!

Libba Bray: Rettentő gyönyörűség - pár éve olvastam már, és emlékszem, hogy akkor teljesen megragadott a hangulata.

J. K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája - szeretném folytatni a sorozat újraolvasását, amihez az őszi, bekuckózós hangulat éppen tökéletes lesz. :)

Marissa Meyer: Cinder - régóta áll már olvasatlanul a polcomon, úgyhogy éppen ideje lenne már, hogy elolvassam.

Murakami Rjú: Piercing - valamikor télen vettem meg egy libris akció keretein belül, de azóta még nem került sorra sajnos. Pedig nagyon érdekesen hangzik, ráadásul az "ismerj meg több nemzetiséget!" kihívásomhoz is tökéletesen passzol.

Donnie Eichar: Halálhegy - egy kis borzongató nonfiction, az elmúlt fél évszázad egyik leghíresebb orosz rejtélyével a középpontban.

Jeffrey Eugenides: Öngyilkos szüzek - kb. 4-5 éve várakozik arra, hogy végre teljes egészében elolvassam. Már párszor belekezdtem az olvasásába, de valamiért cirka 50 oldalnál tovább soha nem jutottam. Pedig amúgy tetszett.

Stephen King: A Ragyogás - minden ősszel kell valami King. :)

Kate Morton: Távoli órák vagy Titkok őrzője - nagyon vonzódom most a háborús sztorikhoz.

Caroline Kapnes: Te - egy ígéretesnek tűnő thriller.

Nektek mik a terveitek erre az őszre?

6 megjegyzés:

  1. Hű, mekkora kupac! :) Én inkább rövideket válogattam be, azt hiszem jól is tettem, már kettőt elolvastam az őszi tervből ennek köszönhetően. :D Jólesik "belendülni" így.
    A Halálhegyre kíváncsi vagyok.
    Juj, én mindig félek olyan könyvet olvasni, amibe többször belekezdtem, de valamiért megakadtam. Vajon miért nem jutottál tovább?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam, hogy milyen jól haladsz a terveiddel. :) Sok sikert a többihez is! ;)
      Nem tudom miért nem jutottam tovább, pedig tényleg tetszett és érdekel is a sztori. :/ Lehet nem illett az akkori hangulatomhoz. :D Remélem, hogy végre szerencsével járok...

      Törlés
  2. Szép kupac! Az öngyilkos szüzek inkább nyári olvasmány, legalábbis nálam - de most jó hozzá még az időjárás :D
    A rettentő gyönyörűség nagy kedvencem volt régen, újra kéne olvasnom!
    Kate Morton is jó választás, olyan elmerülős őszi könyvei vannak, lehet én is beütemezem majd a legutóbb megjelent regényét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az időjárás még épp jó hozzá, szóval gyorsan el is olvasom. :D
      Na, hajrá-hajrá! :)
      Nagyon szeretem Kate Mortont, főleg a hűvösebb időben. Tökéletes egy esős naphoz. :)

      Törlés
  3. Szia! Nem apróztad el, én ennyire bátran nem mertem válogatni, de Neked remélem sikerül összeegyeztetni a suli/olvasás/minden más kombinációt. :) A könyvek pedig remek választások!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Szeretem, ha van bőven választási lehetőségem. :) Én is remélem, már kialakulóban van a megfelelő napirend. Köszi, remélem tetszeni is fognak! :)

      Törlés