Nagy Nyári Read-a-Thon

  Szerintem senkinek nem kell bemutatnom a read-a-thonokat, mivel külföldön aranykorukat élik. Ezek célja az, hogy egy hét alatt minél több könyvet olvassunk el, ezáltal segít csökkenti a végeláthatatlan várólistáinkat.
  Az itthoni körökben én még soha nem találkoztam efféle kezdeményezéssel, így nagyon örültem, mikor Abstractelf blogján megláttam, hogy Nancy-vel közösen megszervezik a Nagy Nyári Read-a-Thont.

  Mivel még soha nem vettem részt ilyen jellegű kihíváson úgy döntöttem, hogy a saját dolgom megkönnyítése érdekében rövid, gyorsan olvasható regényeket válogatok. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyit sikerül meg olvasnom ezalatt az egy hét alatt! A tapasztalataimról, és a végeredményről mindenképpen be fogok számolni egy összefoglaló keretében. :)

Időtartam: Július 25.-31.


A mini-kihívások: Természetesen nem muszáj az összeset teljesíteni, sőt össze is lehet vonni némely kategóriákat!

1. Olvass el egy regényt, amelynek a borítóján található sárga és/vagy zöld szín!
  Szétnéztem a polcaimon, de semmit nem találtam, ami megfelelne a kritériumnak. Viszont megakadt a szemem Az Útvesztő gerincén és beugrott, hogy a borítóján a zöld szín dominál. :) Úgyis régóta tologatom a várólistámon, szóval épp itt lenne az ideje az olvasásának...

2. Olvass el egy regényt, ami nyáron játszódik vagy szerepel benne nyaralás!
  Rengeteget gondolkoztam rajta, hogy mit is kéne ide választanom, de nem jutott eszembe semmi. Végül arra jutottam, hogy Beth Hoffmann Déli álmok című könyve pont jó lenne, úgyis szeretném újraolvasni.

3. Olvasd el újra az egyik kedvenc regényedet!
  Ide két jelöltem is van, majd a hangulatom dönti el, hogy melyiket választom végül. Az egyik John Green-től a Csillagainkban a hiba, amit utoljára tavaly olvastam, de akkor sokszor (azt hiszem négyszer egymás után). A másik pedig J. K. Rowling-tól a Harry Potter és a bölcsek köve, minő meglepetés.

4. Olvass el egyet a szervezők kedvencei közül!

Nancy:
  • Michelle Hodkin: Mara Dyer eszmélése 
  • Stephenie Meyer: A burok
  • Gavin Extence: Az univerzum és Alex Woods
Abstractelf:
  • Rene Denfeld: Az elvarázsoltak
  • Patrick Ness: Kés a Zajban
  • Catherynne M. Valente: A lány, aki körülhajózta Tündérföldet
  Az elvarázsoltak már ezer éve érdekel, és valamikor télen nagyon leakciózva be is szereztem, de sajna még nem jutottam el az olvasásáig. A Mara Dyer eszmélése is birizgálja a fantáziámat, viszont A burok is. Azt hiszem itt is majd az aktuális hangulatom fogja meghatározni. :)

5. Olvass el egy szabadon választott regény!
  Szintén egy száz meg száz éve porosodó regényt választottam erre a kihívásra, ami nem más, mint Kiera Cass-tól A Párválasztó. Rengeteg ilyen-olyan listámon szerepelt már, de valahogy soha nem tudom rávenni magam, hogy elolvassam. Talán majd most.

Csatlakozzatok Ti is a Read-a-Thon-hoz, és olvassunk együtt! :)

6 megjegyzés:

  1. Ó egek, ahogy olvastam a posztot, ráébredtem, hogy én is újra akarom olvasni a Csillagainkban a hibát. :O
    Kicsit reménykedem amúgy, hogy az Elvarázsoltakat választod végül - bár eléggé megterhelő regény (a rövidsége ellenére). :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyár pont tökéletes időpont hozzá! :)
      Biztos vagyok benne, hogy azt fogom választani, ha már kéznél van. :) Nagyon kíváncsi vagyok rá!

      Törlés
  2. Azt hiszem én is jelentkezem, nagyon jó kis listát állítottál össze, hajrá hozzájuk!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kis könyveket válogattál össze! :) A burok nagyon jó, bár egy kicsit hosszú és nehéz belerázódni, de ha sikerül, onnan nincs megállás, gyorsan lehet vele haladni. A Mara Dyer viszont végig izgi. De szerintem bármelyiket választod a kedvenceink közül, nem fogsz rosszul járni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pár éve egyszer már belekóstoltam A burokba, de akkor valahogy nem csúszott - gondolom nem voltam hozzá a megfelelő hangulatban. :) A Mara Dyer-ről annyi jót hallottam már, szinte mindenki imádja!
      Szerintem is! ;) Megbízom az ízlésetekben. :)

      Törlés