DÍJAT KAPTAM | Liebester Blog Award II.

  Az előző Liebester Blog Award után már itt is van a következő, ugyanis nagy örömömre Orsi (IDE kattintva olvashatjátok el az ő posztját) volt olyan aranyos, hogy nekem adta! :) Ezúton is szeretném megköszönni Orsi!

Mi is az a Liebester Blog Award? A Liebster Blog Award egy online díj amit bloggerek adnak bloggereknek, hogy új blogokat ismertessenek meg veled, és a te blogod is megismerhessék mások. A liebster szó német eredetű, jelentése: szeretett, kedves, kellemes, értékes, üdvözlendő.

És mik a szabályai? Köszönd meg a bloggernek aki jelölt a díjra a posztod elején és linkeld vissza! Jelölj max. 11 bloggert a díjra és linkeld be őket is! Válaszolj a jelölőd 11 feltett kérdésre! Írj 11 érdekességet magadról, hogy az olvasóid jobban megismerjenek! Tegyél fel 11 kérdést a te jelöltjeid számára!

1. Miért kezdtél el blogolni?
Nem volt körülöttem senki, aki annyira szeretett volna olvasni, mint én, így sajnos nem tudtam megbeszélni az olvasmányélményeimet. Anyukám mindig szívesen hallgatja, amikor könyvekről fecsegek neki, és mindig jó kis beszélgetések kerekednek belőlük, még akkor is, ha Ő nem olvasta az adott regényt. Amúgy Ő is nagyon szeret olvasni, csak sajnos mostanában már nem jut rá annyi ideje.

2. Melyik a kedvenc filmed és miért?
Hú, rengeteg van, nem tudnék egyet kiemelni... Lehet négy? :) Az első film, amire gondolkodás nélkül azt mondtam, hogy a kedvencem, a Viharsziget volt. Imádom az ehhez hasonló agyas és csavaros alkotásokat. Nem utolsó sorban pedig Leonardo DiCaprio alakítása szerintem zseniális volt. Szerepel még a listámon a Gia - Kifutó a semmibe (hihetetlen jó volt benne Angelina Jolie); a Django és talán a legnagyobb kedvencem, A remény rabjai.

3. Mit szoktál csinálni szabadidődben?
Rengeteg időt töltök a barátaimmal és a szeretteimmel. Mindig szervezünk valami programot, legyen az egy szimpla kávézás vagy egy megőrülős koncert. Emellett természetesen rengeteget olvasok, sorozatozok, filmet nézek. A legújabb hobbimmá pedig a színezés lépett elő, valóban teljesen kikapcsolja az agyamat (szeretnétek ha írnék róla posztot?) Imádok sütni-főzni is. Gyakran jógázok, tornázok, jobb időben pedig rengeteget biciklizek is.

4. Mi az, ami motivál a blog működtetésében?
Az, hogy egyre többet és többen kommenteltek! Szeretek beszélgetni az épp aktuális témáról, s mindig boldoggá tesz, ha valaki hozzászól a bejegyzéseimhez.

5. Melyik a kedvenc könyved és miért? (Orsinál ugyanaz volt a második és ötödik kérdés, így picit átírtam, remélem nem gond!)
Ez esetben sem tudok csak egyet írni... Pár kedvencem: Carlos Ruiz Zafón: A szél árnyéka; Kate Morton: Felszáll a köd; Alessandro D'Avenia: Fehér, mint a tej, piros, mint a vér; Oscar Wilde: Dorian Gray arcképe; Daniel Keyes: Virágot Algernonnak. 


6. Melyik közösségi portálokat használod?
Többé-kevésbé minden ismert social media-n jelen vagyok (a Kapcsolat címke alatt megtalálhatjátok az elérhetőségeimet), de egyértelműen az Instagram a kedvencem. Imádom nézegetni a gyönyörű képeket, s inspirálódni belőlük. :)

7. Melyik az a három város, amelyeket a legszívesebb meglátogatnál és miért?
A bakancslistám 80% -a olyan országokból / városokból áll, ahová mindenképpen szeretnék eljutni egyszer, így elég nehéz csupán hármat kiválasztani közülük. (Ha lehet, akkor inkább országokat mondanék!)
Jelenleg Izland, Skócia és Norvégia vonz a leginkább. Szerintem hihetetlenül szép, és különleges országok.

8. Könyvtár vagy könyvesbolt?
Igazság szerint nem tudnék választani. Szerintem mindkettőnek megvan a maga különleges varázsa, amiért szeretek betérni.

9. Melyik volt az idei év eddigi legnépszerűbb bejegyzése?
A legnézettebb A Mikor olvasol? című posztom lett, amiben több másik bloggerhez csatlakozva fejtettem ki a véleményemet a témában. Nem sokkal lemaradva pedig követi a Vég-tag is.

10. Van-e háziállatod, és ha igen, akkor milyen?
Egy sárgafülű ékszerteknősöm van, akit Titusznak hívnak. Mellette tesóm kutyusa, Kenny is sokat vendégeskedik nálunk. Nagyon szeretjük a kis rosszcsontot. Mikor itt van nálunk mindig olyan érzésem van, mintha az egész ház megtelne fénnyel és vidámsággal. :)

11. Van-e valamilyen fóbiád?
Rettegek a pókoktól és mindenféle undorító csúszómászó / repülő / teleportáló lénytől. Ezen kívül nincsenek fóbiáim, inkább csak "sima" félelmeim. :)

Most picit csalni fogok, és az előző díjas posztomból fogom bemásolni a 11 érdekességet / tényt magamról, #sorrynotsorry:
  1. Imádom az állatokat, és én tipikusan az az ember vagyok, aki beszél is hozzájuk.
  2. Nagyon szeretek sütni-főzni, és szerencsére eddig mindenki szerette a főztömet.
  3. Az előző pontból kifolyólag imádok enni is, de szerencsére nem látszik rajtam. 
  4. Egészen kiskorom óta érdekel a könyvek világa (van egy fotó, amin nagyjából 2-3 éves vagyok, egy plédbe burkolózva ülök a kanapén és a kezemben egy óóóriási mesés könyvet szorongatok. Ja, és a számból mindeközben lóg egy a cumisüveg is. :P) és mindig is szerettem beszélni róluk, így éppen ezért hoztam létre ezt a blogot. 
  5. A családomon, és a két legjobb barátnőmön kívül senki sem tudja, hogy blogolok.
  6. Ma (2016. március 19.) meghaladta az 50.000-et az idelátogatók száma! :) Köszönöm Nektek!
  7. Nagyjából 9.-es koromban elhatároztam, hogy orvos szeretnék lenni, és ezen elképzelésem mellett rendíthetetlenül kitartok. Jelen pillanatban az ideggyógyászat érdekel a leginkább. 
  8. Odáig vagyok mindenféle művészetért.
  9. Sokáig nem szerettem a keresztnevemet (Dóra), de mostanában már egészen megbarátkoztam vele, és sokak szerint tökéletesen illik hozzám.
  10. Imádom a ruhákat, a sminkelést, és mindenféle csajos dolgot. :)
  11. Az Instagram a kedvenc social media -m. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése