LISTÁZZUNK! | Téli tervek

  Imádok listákat készíteni, tervezgetni, és utána jól felrúgni őket. Viszont most reménykedek benne, hogy sikerül majd teljesítenem az elképzeléseimet, mivel csupa remek regényt válogattam össze, összesen 8 darabot. Ez a mennyiség még talán teljesíthető lesz. Van köztük saját és könyvtári példány egyaránt, friss és régi megjelenés, ráadásul egy újraolvasás is.
  
  1. James Dashner: Az útvesztő - Még tavaly Karácsonyra kaptam ezt a könyvet, de még mindig nem sikerült sort kerítenem rá. Tartok tőle, hogy csalódni fogok benne, hisz olyan nagy hype van körülötte.
  2. Mikkel Birkegaard: Libri di Luca - Szintén tavalyi beszerzés. Imádom az ehhez hasonló történeteket, úgyhogy nem is értem, hogy miért nem ismerkedtem még meg vele.
  3. J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve - Számomra a HP mindig egy olyan sorozat marad, melyet soha, de soha nem fogok megunni!
  4. Gwenda Bond: Lány a kötélen - Szeretem a cirkuszos történeteket, így egy percig sem gondolkoztam azon, hogy kivegyem -e vagy sem, ráadásul Niki bejegyzése (ITT) meggyőzött róla, hogy nekem ez igenis KELL.
  5. Claire North: Harry August csodálatos élete - PuPilla nagyon jókat írt róla (IDE kattintva olvashatjátok el!), szóval valószínű, hogy ez lesz az első kötet, amit ki fogok pipálni a listámról. Hihetetlen kíváncsi vagyok már rá!
  6. Kiera Cass: A Párválasztó - Én valahogy mindig úgy vagyok a talán túl nagy népszerűségnek örvendő könyvekkel, hogy eleinte majd megveszek azért, hogy olvashassam őket, utána viszont csak tologatom, és tologatom őket. Félek, hogy csalódok, na.
  7. Catherine Fisher: Incarceron - Minimum 4 éve árválkodik már a polcomon olvasatlanul, így épp itt lenne az ideje, hogy elolvassam! Amúgy érdekesnek ígérkezik, a legtöbb ismerősöm jó véleménnyel volt róla.
  8. Grady Hendrix: Horrorstör - Még Májusban vettem meg (ITT találjátok a posztot), viszont a lelkesedésem ahogy jött, úgy el is tűnt. Sajnos ugyanúgy járt, mint Az útvesztő és A Párválasztó is.
Ezek mellett szeretnék még valami karácsonyosat is olvasni, de elég tanácstalan vagyok afelől, hogy mi legyen az. Ha tudtok nekem ajánlani valamit, akkor ne habozzatok megosztani velem, akár itt kommentben, akár e-mailben! :) 
Meséljetek, Ti miket terveztek Decemberre?

11 megjegyzés:

  1. Nekem a Dash és Lily - Kihívások könyve nagyon-nagyon tetszett, de nem tudom eldönteni, hogy ez mennyire szubjektív.. mármint hogy a körülmények mennyire játszottak bele - hogy nincs agyam mostanában és hogy ez kellemesen elringatott és felidézett bennem egy halom régi karácsonyi hangulatot.

    A Horrorstör vicces - a maga módján persze, tetszik ez a szarkasztikus horror stílus :D

    Én most csak annyit tudok, hogy saját könyveket fogok pusztítani decemberben, majd írok én is tervezős listát télre, de úgyis borul az egész, mint mindig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyszerre kommenteltünk :D

      Törlés
    2. Akár szubjektív, akár nem, az a lényeg, hogy kellemes élményt okozott, és tudtál közben nosztalgiázni is! :)
      A szarkasztikus horror stílust én is bírom, szóval remélem nem fogok csalódni benne. :D Amúgy épp a Te ajánlásod miatt vettem meg ezt a könyvet! :)
      Várom a tervezős listádat. :)

      Törlés
  2. Jó kis kupac! A Horrorstört épp most olvasom, tegnap megszereztem a könyvtárból és a Harry Augustra is pályázok onnan (csak kerüljön ki a polcra :D).
    Karácsonyos olvasmány? Szerintem tetszenek neked a Dash és Lily, nemrég írtam róla ;)
    Sok sikert a lista teljesítéséhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk szerencsére minden újdonság hamar kikerül. :) A Harry August szinte teljesen biztos, hogy még senkinél nem járt előttem. :)
      Igen, olvastam is róla a bejegyzésedet, arra elég erősen pályázok. Meg még valami klasszikuson gondolkozok, pl Dickens -től.
      Köszönöm szépen, Neked is a tiédhez! :)

      Törlés
    2. Dickenstől tudok egy rövidet, ami nagyon bájos - Tücsök szól a táűzhelyen ;)

      Törlés
    3. Igen, igen, én is arra gondoltam meg még talán a Karácsonyi énekre. :) Köszi a tippet! ;)

      Törlés
  3. Ó, köszi a linket! :) Örülök, hogy felkeltettem a figyelmed Harry Augusttal kapcsolatban, csak remélni merem, hogy nem fogsz csalódni. :) Én is tervezem a HP1-et, az illusztráltat, karácsonykor. :) Szintúgy mint te: sose fogom megunni. :)
    Incarceron és Libri di Luca nekem is a polcon csücsül mióta... ja meg Horrorstör is :D
    A cirkuszos történeteket viszont én pont hogy nem szeretem. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szinte biztos vagyok benne, hogy nem fogok csalódni! :) Az írásod alapján nagyon nekem való. :)
      Az illusztráltra én is szeretnék lecsapni, annyira gyönyörű. :) Te angolul vagy magyarul szerezted be?
      Nekem is már időtlen idők óta porosodnak, szóval remélem, hogy végre ráveszem magam az olvasásukra. :D
      Miért nem szereted őket?

      Törlés
    2. Angolul vettem meg, sajnos úgy sokkal drágább volt, elég jutányos áron kapható meg magyarul...
      Hmm, nem tudom, valahogy taszító a cirkusz világa számomra. Csak nyomorúságos állatok és bűz jut eszembe, meg művigyor a bohócon és a porondmesteren. Olyan nekem a cirkuszi hangulat mint valami rossz lázálom. :S

      Törlés
    3. Angolul tényleg sokkal drágább. :S Én valószínűleg a születésnapomkor fogom megvenni, de az S. is eléggé csábít, szóval... Szegény pénztárcám. :D
      Igazad van, ebből a szempontból tényleg nem túl vonzó a cirkusz. :/

      Törlés