HAVI KEDVENCEK | November

  Még soha nem volt a blogon kedvences poszt, viszont a sok hasonló irományt olvasgatva nekem is megjött hozzá a kedvem, hogy összegyűjtögessem azokat a termékeket, s más random dolgokat, amiket megszerettem az elmúlt 1 hónap során.
  (Igaz, picit el vagyok csúszva ezzel, de azért fogadjátok szeretettel! :))
 
  Mostanában teljesen meg van őrülve a bőröm, és igazából nem tudom, hogy miért. Pedig lassan már 20 éves vagyok, szóval nem gondolnám, hogy pont most lenne itt az ideje ennek. Főleg, hogy régebben, mikor a többiek szenvedtek a pattanásoktól, nekem patyolat tiszta volt a bőröm. Az elmúlt időben a fenti termékek váltak be a legjobban, de még korántsem kiforrott az arcápolási rutinom. 
Cuticura arctisztító és arckrém zsíros/ vegyes bőrre: A krém hamar beszívódik, mattít a bőröm, simán lehet rá sminkelni, ráadásul olcsó is! Kell ennél több? Az arctisztító pedig kellemesen hűsít, és a maradék szennyeződést is eltávolítja az arcomról.
Garnier Pure 3 in 1 arclemosó + bőrradír + maszk: Én csak arcradírként szoktam használni, hetente egy - két alkalommal, és ezt a funkcióját remekül ellátja. Gyengéden radírozza az arcot, ami az én érzékeny bőrömnek különösen fontos.
Garnier micellás víz: Miután elfogyott a Bioderma Sensibio H2O micellás vizem (amúgy ez a kedvencem), úgy döntöttem, hogy én is kipróbálom ezt az olcsóbb alternatívát, s nem kellett csalódnom! Remekül lemossa a sminket, nem kell dörzsölni a szemeken sem, és nem okoz irritációt.
Isana Intenzív kézkrém: Ilyenkor, télen, mindig nagyon kiszárad a kezem, és eddig bármivel kentem be, semmi sem hatott. Végül bementem a Rossmann -ba és szétnéztem a kézkrémek között, ahol megakadt ezen a szemem. Sokáig gondolkoztam rajta, de mivel nem találtam ennél megfelelőbbet, úgy gondoltam, hogy adok neki egy esélyt. És milyen jól tettem! Nagyjából 2 használat után rendbe tette a kezemet. Hamar beszívódik, ennek ellenére egy tápláló és zsíros krémről van szó, viszont a beszívódás után nem hagy maga után zsíros, ragacsos érzést. Telitalálat! 


  A bőröm hisztije miatt nem is nagyon sminkeltem, legalábbis az alapozót és a púdert próbáltam elkerülni, és csak korrektort használtam a szem alá, és a bajosabb területekre. 
Lovely Nude make up kit: Annak ellenére, hogy az arcsminkemet minimalizáltam, a szememet azért szívesen hangsúlyoztam ki. Reggelente általában mindig ehhez a palettához nyúlok, mivel gyönyörű, természetes színeket tartalmaz, amik pigmentáltak (a nem túl erős színek pedig építhetőek!), és nem porolnak. Szerintem ez egy nagyon jó kis paletta, főleg, ha azt vesszük, hogy mindössze 1000 forint! (A Maybelline hasonló termékét simán veri!)
Maybelline Lash Sensational szempillaspirál: Hosszú, dús és gyönyörűen szétválasztott pillákat tudok elérni vele, imádom! 
Diesel Plus plus parfüm: Ez az örök kedvenc illatom, ráadásul erről mindenkinek, aki ismer, én jutok eszébe. :) Nagyon markáns, domináns illata van, de én pont ezt szeretem benne. A melegebb évszakokban is szoktam használni, főleg bulikra, alkalmakra, viszont télen ez a mindennapi parfümöm.
Rival de Loop Young #37 time for taupe matt körömlakk: Teljesen beleszerettem a boltban ebbe a lakkba, de azt csak otthon vettem észre, hogy matt végeredményt ígér. A száradás után tényleg teljesen matt lesz, viszont nekem úgy nem tetszett annyira, így kentem rá fedőlakkot. Már 5 napja kopás, pattogzás nélkül van a körmeimen, és nem tudom megunni. Teljes szerelem.
Avon körömlakk (Make my day): (Lemaradt a képről, de lentebb szerepel! :D) Mindig rajtam van egy piros, lóherés Cruciani karkötő, így néha rám jön az, hogy legyen egy kis matchy - matchy a kiegészítőim és a körmeim között. Amúgy ez a karkötő számomra nagy lépés volt a színek felé, mert a feketén, fehéren, szürkén és nude színeken kívül nem nagyon hordok mást.
Essence gel - look top coat: Régóta ez a kedvenc fedőlakkom, mivel gyönyörű fényessé és tartóssá teszi a lakkozást. 


F&F home gyertyák: Snowy Day és Winter Berries
(a körmeimen pedig a time for taupe látható. :))
Szerintem nem vagyok egyedül a gyertyák iránti szeretetemmel. Nekem nagyon jó érzés az, ha olvasás, filmnézés vagy akár blogolás közben lobog mellettem a gyertya lángja. Megnyugtató, otthonos érzetet ad... akár azt is mondhatnám a hangulatra, hogy cozy. :) Még November végén vettem a fenti gyertyákat az F&F home kínálatából, de már az első égetés után a kedvenceim lettek, annak ellenére, hogy nem éppen olyan illatuk van, mint amit én elképzeltem volna (mondjuk már eleve annak is örülök, hogy érződik az illatuk az égetés során is... Nem sok reményt fűztem hozzájuk pedig, mivel mindössze 300 forintba került darabjuk). A Snowy Day -nek vaníliás, míg a Winter Berries -nek inkább fahéjas, fűszeres illata van. Ennek ellenére mindkettőt nagyon szeretem, s biztos, hogy máskor is fogok a kínálatukból választani. 


Itt pedig látható a már emlegetett Cruciani is :)
  Igaz, még nem fejeztem be Böszörményi Gyulától a Leányrablás Budapestent, de annyira megfogott már az első lapokon... Szinte lehetetlen, hogy a végén nem kapja meg tőlem a kedvenc jelzőt! :) Hamarosan írok is róla! 
  Sorozatok terén két új kedvencet avattam a hónapban: a barátom unszolására végre elkezdtem a Trónok harcát, és most már értem a nagy felhajtást körülötte. Nagyjából 2 nap alatt ledaráltam az első évadot, s most nyúzom a negyediket. Kissé rákaptam. Kissé. Erről jut eszembe: a könyveket is el kéne olvasnom, ha már itt porosodnak a polcomon. Másik nagy favoritom a Pretty Little Liars lett, amit egyszer már a harmadik évadig végignéztem, de utána valahogy elszállt a lelkesedésem. Elegem lett abból, hogy mindig tologatják a megoldást, és mikor már rájönnénk arra, hogy ki is A, akkor csavarnak rajta egyet, és hopp... Építgethetsz magadnak új teóriákat. Decemberben pedig neki fogok esni az American Horror Story és a Walking Dead új évadának. 
  Zene fronton nem sok újdonság lépett fel, valahogy mindent hamar meguntam, szóval azokra nem merném ráaggatni a kedvenc jelzőt. Két meghatározó pont azért volt, akikre soha nem fogok ráunni: James Bay és Ludovico Einaudi

És felétek? Mik voltak a kedvenceitek Novemberben? Legyen még ilyen bejegyzés? 





2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy te is írtál ilyen listát :) A Cuticura krémből a héten vettem meg az érzékeny bőrre valót, most az valahogy jobban tetszik, mint ez a mattítós. A micellás víz nálam is kedvenc, na meg az essence fedőlakk - imádom :)
    Az Isana krémet is ki fogom próbálni, hogy ne csak mindig a Baleásakat használjam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkoztam rajta, hogy beszerzem az érzékeny bőrre valót. :) Bár most télre inkább valami nehezebb, táplálóbb krémet szeretnék, mert pl az orrom körül és az orcáimon hihetetlen száraz a bőröm.
      Nagyon ajánlom az Isana krémet, tényleg szuper! :)

      Törlés