THE SUNDAY POST - A Vasárnapi Poszt

Miről is szól ez a rovat? Ezekkel a bejegyzésekkel minden második vasárnap fogok jelentkezni, reményeim szerint rendszeresen. Szó lesz bennük az elmúlt hete(i)mről, hogy miket olvastam, néztem, mik történtek velem, stb és egy TILT - hez (Things I Love Thursday) hasonló kis része is lesz. Lesz benne néhány inspirációs kép is, különböző témák szerint, a végén pedig a kedvenc zenéim. ENJOY!

Történések:
Az elmúlt két hétben nem történt semmi említésre méltó. Vagyis az nagyjából tavaly szeptember óta elmondható a mindennapjaimról, hogy teljes szürkeségben telnek, és a legritkább esetekben dobja fel valami úgy igazán. A legnagyobb jelentőségű dolog talán az volt, hogy voltam csütörtökön egy emelt szintű biológia próbaérettségin, ami rendkívül nehéz volt, és elég rendesen megizzasztott. A tanáraink azt mondták, azért választották ezt a nehéz feladatsort, hogy nehogy elbízzuk magunkat. 
Most pénteken a szüleim megengedték, hogy kivegyek egy nap szabadságot, hiszen már ők is látták rajtam, hogy szinte világomat nem tudom, annyira fáradt vagyok. Soha nem kértem tőlük ilyet, hogy ne menjek suliba, és szinte nem is szoktam hiányozni, maximum akkor, ha lázas vagyok. Viszont most tényleg úgy éreztem, hogy az utolsókat rúgom, bár őszintén szólva egy nap pihenés nem javított sokat a helyzetemen. 

Olvasások:
Megismerkedtem egy csodálatos disztópiával, ami nem más, mint Anna Sheehan -től a Long, Long Sleep - Hosszú álom című könyv. Nagyon megszerettem, és nagyjából 3 nap alatt le is daráltam. Jól esett esténként belemerülni abba a különleges világba, amit létrehozott az írónő. Hamarosan írok is róla!
Ezenkívül még mindig olvasom Jojo Moyes regényét, amit már az előző TSP - ban is említettem, és továbbra is imádom. 
Jó néhány könyv várakozik még arra, hogy idővel elolvassam. Alig várom a nyarat! Egymás után fogom olvasni a jobbnál - jobb történeteket, és végre nem kell majd azon aggódnom, hogy az olvasással töltött percek egyre kevesebb időt hagynak a tanulásnak. Bahh.

Heti kedvencek, mosolyforrások:

  • epres joghurt színű körmök.
  • a Magyar Költészet Napja kitűnő alkalmat szolgáltatott arra, hogy elővegyem néhány kedvenc költőm verseit, eme jeles napról pedig itt is megemlékeztem.
  • Glamour - napi portya. (BTW kíváncsiak lennétek egy haul posztra?)
  • cargo nadrág - szerelem... Én is hasonlót vettem, de egy kicsit mégis más. 
  • végre jó idő, és tavaty. :)
  • az év első majdnem - vihara.
  • Anna Sheehan: A Long, Long Sleep - Hosszú álom
  • új sorozattal ismerkedtem meg, a Zöld íjásszal. Nekem eddig nagyon tetszik a történet, izgalmas, és jót tesz esténként megnézni egy - egy részt. 
  • újhagymakrémleves és medvehagymás kiflik. 
  • új blogsablon. Mit szóltok? 
Inspiráció: Minden kép a Pinterestről származik, ha szeretnétek Dóra Silye néven tudtok követni! Néhány témával kiegészítettem ezt a kis válogatást, úgyhogy lássunk is neki!

1. könyvmoly élet

2. smink

3. haj

4. outfit

5. kiegészítő

6. surranó

7. körmök

8. étel

9. kávé

10. otthon, édes otthon

11. flower power

12. DIY

13. csodás helyek
Birthday Canyon, Grönland

Zenéljünk: Sajnos mostanában nem olyan jó a zenefelhozatal, de azért találtam néhány hallgatható csodát.
Már másodjára került be ebbe a szekcióba egy James Bay dal, ami nem véletlen! Imádom a pasi hangját, és szerintem igazán fülbemászó dalokat készít. A TV - ben hallottam meg először Fritz Kalkbrenner számát, és mit ne mondjak, egyből megfogott magának a ritmus. Nem is tudom, hogy bukkantam rá a Get Real -re, de egymás után minimum hússzor indítottam újra a lejátszását... Calvin Harris szerintem mindig egész jó slágereket dob össze, de hamar meg szoktam unni őket, viszont a HAIM -mel közös alkotásuk egy ideje már tartja magát nálam, csakúgy mint a Jaywalk. A Snow Ghosts dala még a Teen Wolf egyik epizódjában csendült fel, és egyből segítségül hívtam a jó üreg Shazamot ahhoz, hogy kiderítsem a címét. Hozier pedig az egyik legnagyobb kedvencem!








És veletek mi a helyzet? Hogy telt az elmúlt két hetetek? Kíváncsi lennék, hogy Nektek mik lettek a kedvenceitek, mi csalt mosolyt az arcotokra.
Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés! :)

Hamarosan ismét jelentkezem!
Dóri

4 megjegyzés:

  1. Szép a sablon, nekem tetszik!:)
    A Get Real nekem is hatalmas kedvenc, rengeteget hallgatom!
    Haul poszt jöhet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök! :)
      Jaajj, igen, már emlékszem, hogy a Te blogodon találtam, amikor az egyik havi kedvences posztban linkelted. Azt hiszem. :)
      Akkor össze is dobom. :)

      Törlés
  2. Tetszik az új sablon, szerintem szép és ízléses. :)
    Miattad szerettem meg James Bay-t. Köszönöm szépen!! :)

    Panna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik Neked is, annak pedig különösen, hogy megszeretted Jamest! :)

      Törlés