BESZERZÉSEK - Május


Májusban sajnos semmi időm nem volt arra, hogy leüljek bejegyzéseket írni. Egyszerűen úgy éreztem, hogy napról - napra élek, és a tanuláson kívül mást nem is igazán csináltam. Néha azért megengedtem magamnak egy kis szünetet, és olvastam pár lopott oldalt az éppen aktuális könyvemből. Bár ilyenkor mindig lelkiismeret furdalás gyötört. Őszintén szólva egyedül a matek és a kémia eredményeimtől rettegek borzasztóan, remélem mindkettő akadályt sikerrel vettem. Igen, holnap lesz a betekintés, és már megöl a félelem... szerintem nem sokat fogok aludni az éjjel.
Múlt csütörtökön viszont úgy döntöttem, hogy nekem szükségem van egy kis self-time-ra, így megittam egy Oreos jegeskávét a kedvenc itthoni helyemen (debrecenieknek: Volt egyszer), és a még szalagavatóra kapott libris ajándékutalványt is a hónom alá csaptam. Igazából nem volt semmi elképzelésem, hogy mit szeretnék venni, csak bementem, és hagytam, hogy magával ragadjon egy - egy fülszöveg.

Gayle Forman -tól imádtam a Ha maradnékot (hogy kell ezt ragozni?), úgyhogy nem sokat teketóriáztam mikor a kezembe akadt a Hová tűntél?. Ez volt az első, amit kivégeztem a 3 választottam közül, és elöljáróban annyit szeretnék mondani róla, hogy talán még jobban szerettem, mint az első részt. Hamarosan egy egész poszt kereteiben fogok írni róla. :)
A felhők fölött 3 méterrel film annak idején nagy kedvencemmé nőtte ki magát, bár azóta már fakult a rajongás, amit éreztem iránta. Talán újra kéne majd néznem. Mikor megláttam a boltban a könyvet egyből gyanakodni kezdtem, hogy bizony van összefüggés a két cím között. Aztán végül meg is bizonyosodtam az igazam felől, így jött is velem haza Federico Moccia alkotása. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mégis milyen lehet ez a "kultuszregény".
ÉÉÉSSS IGEN!! Végre van Horrorstöröm is! A legjobban talán ennek örültem, és efelé a legnagyobbak az elvárásaim is. Remélem, hogy olyan jó lesz, mint amilyenre számítok. Amúgy jelen pillanatban ezt nyúzom, de még nem hangolódtam rá teljesen. Annyira letaglózott a Hová tűntél?, hogy kell még pár nap, amíg átállok durvulósabb hangulatra.

Tehát ebben a hónapban összesen 3 könyv a mérleg, amiből egyet már el is olvastam, egy pedig folyamatban van. Mindegyik zsákmányom nagy - nagy mosolyforrást jelent nekem, és jó érzés volt kicsit kiszakadni a folyamatos tanulásból és ennyi kikapcsolódást engedélyezni magamnak.
Hamarosan érkezek néhány bejegyzéssel, csak nem tudom, mikor... Június közepén végleg magam mögött hagyhatom az érettségit minden egyes darabkájával együtt (egészen pontosan 17 nap múlva), és utána ismét teljes erőbedobással jelen leszek itt is!
És Ti miket szereztetek be e szeszélyes, és hihetetlenül lassan vánszorgó Május során?

Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése