TBR | Október

  Eléggé megcsúsztam ezzel a bejegyzéssel, de sajnos az egyetemi élet még mindig kifog rajtam. Viszont úgy érzem, hogy valamennyire már kezdem összeszedni magam, a kimerültség és fáradtság ellen pedig igyekszem vitaminokkal védekezni. Sajnos a sok tanulás és rohangálás mellett enni nem nagyon van időm, így ez a nadrágjaimon már jócskán meglátszik. 
  A listámat tekintve az összes könyvbe belekukkantottam már, amit beterveztem, s azt kell mondjam, hogy remek kis könyveket sikerült összeválogatnom magamnak. Egyedül a Szellemváros nem fogott meg annyira, pedig elég sokat vártam tőle, mivel Wells a kedvenceim közé tartozik. Viszont az Egy sötétebb mágia és a Sárkányok, farkasok & almák teljesen levett a lábamról az alapján, amit eddig sikerült elolvasnom belőlük, illetve A kárhozott is kellemes meglepetéseket okoz nekem. A Harry Potter pedig természetesen imádnivaló. :)

  1. Norbert Winney: Sárkányok, farkasok & almák
  2. Eduardo Sacheri: Ilyen a boldogság
  3. Agatha Christie: A Listerdale-rejtély
  4. S. J. Kincaid: A kárhozott
  5. J. K. Rowling: Harry Potter és az azkabani fogoly
  6. Dan Wells: Szellemváros
  7. V. E. Schwab: Egy sötétebb mágia
Ti olvastátok valamelyik könyvet a listámról? :)

2 megjegyzés:

  1. Kitartást az egyetemhez, vigyázz magadra!!
    A Sárkányok, farkasok almákat olvastam, kellemes fantasy-élmény volt, HP alap, most újraolvasást tervezek az illusztrált kiadással, és az Egy sötétebb mágia is szuper (mennyi fantasy!). A többiről nem hallottam kiv. az Ilyen a boldogság, de arról semleges benyomásom van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igyekszem!
      Ősszel mindig elkap a fantasy-vágy. :)) Olyan szép az új illusztrált kiadás a HP-ből!
      Az Ilyen a boldogságból egy fejezetet olvastam még el, de annyira nem jön be.

      Törlés