HAUL | Október

  Ritkán szoktam magamnak könyveket vásárolni, ám ebben a hónapban teljesen elkapott a láz, de azt hiszem az első egyetemi hónapom után meg is érdemeltem egy kis kényeztetést.
  Több olyan kötetet is beszereztem magamnak, amik már régóta birizgálták a fantáziámat: elsőként a Szellemváros került hozzám, mivel annyira megtetszett a fülszövege, hogy azonnal le kellett csapnom rá. Bízom benne, hogy valóban tetszeni fog, bár eddig akárhányszor próbálkoztam az olvasásával nem jutottam sokáig. Következőként a barátom lepett meg az Egy sötétebb mágiával, ami annyira megtetszett már az első oldalak után, hogy a Glamour napok alkalmával meg is vettem magamnak a folytatást is (Gyülekező árnyak). Ekkor csaptam le Závada Péter legújabb verseskötetére is, a Roncs szélárnyékban-ra, amit már elolvastam, de hogy őszinte legyek, annyira nem jött be, mint mondjuk az Ahol megszakad vagy a Mész. Szintén glamouros szerzemény a Mindörökké várni is, ami bár sci-fi novellákat tartalmaz, mégis biztos vagyok benne, hogy nagyon fog nekem tetszeni. Számomra Böszörményi Gyula neve egyet jelent a minőséggel és a tartalmas szórakozással.

Saját kép
V. E. Schwab: Egy sötétebb mágia
V. E. Schwab: Gyülekező árnyak
Dan Wells: Szellemváros
Závada Péter: Roncs szélárnyékban
Böszörményi Gyula: Mindörökké várni

Ti miket szereztetek be októberben? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése