PLAYLIST | A kedvenc tavaszi zenéim

  Klisésen fog hangzani, de a tavasz számomra egészen elképesztően gyorsan eltelt. Nagyon sok minden történt velem: rengeteg szuper programban volt részem, és jó könyveket olvastam, új sorozatokat kezdtem el. Ha már sorozatok... mióta a barátommal csináltunk Netflixet alig hallgatok zenét, nem nézek YouTube-ot sem, de szerencsére az olvasás még mindig kardinális szerepet játszik az életemben. Amúgy nagyon hasznos kis alkalmazás: ahhoz képest amennyit ad, szerintem nagyon megéri az árát.
  Tavasszal a legnagyobb kedvencem egyértelműen Ed Sheeran albuma volt, szerintem csodálatosra sikeredett, s minden dalt oda-vissza tudok már róla. Sajnálom, hogy csupán a Shape of You-t kapták fel a rádiók, hiszen ennél sokkal, de sokkal jobb zenék is vannak a Divide-on.
  Összességében az elmúlt 3 hónapról elmondható, hogy inkább a visszafogottabb, indie rock - jazz vonalon mozogtam, s szerintem ez most egy jó ideig így is fog maradni. Egy YouTube-csatornát is szeretnék ajánlani Nektek, ami a ChilledCow névre hallgat. Nagyon hangulatos zenéik vannak, megnyugtatóak, szuperül lehet rájuk tanulni, és személy szerint engem még olvasás közben sem zavar.

1. Ed Sheeran ÷ albuma, de tényleg az egész
2. Kiscsillag: Légyszíves
3. Missio: Zombie (The Cranberries Cover)
4. Bishop Briggs: River, Wild Horses
5. Bob Dylan: To Fall In Love With You
6. Kaleo: Bang Bang
7. Gary B. B. Coleman: The Sky is Crying
8. Fleetwood Mac: The Chain
9. The Lumineers: Ophelia, Angela, és The Ballad of Cleopatra
10. Lord Huron: The Night We Met
11. Burak Yeter feat. Danelle Sandoval: Tuesday
12. Nitemayor: Vampire
13. Tom Walker: Blessings
14. Stephen: Crossfire
15. Mike Perry: Talk About It
16. Cold War Kids: Love Is Mystical
17. Post Malone: Congratulations
18. Lois Fonsi, Daddy Yankee: Despacito



2 megjegyzés:

  1. Fleetwood Mac a galaxis őrzői miatt nálam is top tavaszi zene lett :D De az egész soundtrack.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is a Galaxis őrzői miatt lett kedvenc. :D :)

      Törlés