Mid-Year Book Freak Out TAG | 2017.

  2017 eddig sokkal jobban telt minden szempontból, mint az elmúlt pár év. Olvasás terén eddig összesen 22 könyvet sikerült elolvasnom, így a Goodreads Reading Challengemben egészen jól állok, 44%-ot teljesítettem eddig. Igyekeztem többféle műfajból válogatni, sorra került jó néhány verseskötet, képregény is, utóbbival jócskán kiléptem a komfortzónámból. 
  Az éves kihívásaim és céljaim állapotáról már írom a posztot, szerintem a hét vége felé ki is kerül majd -  igazából nem tudom kiket érdekel a téma, de számomra hasznos lesz, hisz' így jobban fogom látni az állást.
  Amúgy ezt a kérdéssort tavaly is kitöltöttem, IDE kattintva olvashatjátok el a posztot. 

1. A legjobb 2017-es olvasmányod.
Saga, Love & Misadventure, a Helen Grace sorozat, milk & honey...

2. A legjobb folytatás, amit 2017-ben olvastál.
Csalás, ha egy olyan könyvet választok, amit még csak most kezdtem el olvasni? Szerintem nem, úgyhogy legyen Böszörményi Gyulától az Ármány és kézfogó. Még csak kb. 50 oldalt olvastam el belőle, de biztos vagyok benne, hogy nem fog nekem csalódást okozni, s 700 oldalnyi tömény csoda lesz. 

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél.
Mostanában nagyon megszerettem a verseket, így folyamatosan vadászon az új költőket, akikkel szeretnék megismerkedni. Így akadt az utamba Lang Leav is, akinek nemrég jelent meg új könyve, a Sad Girls. Nagyon-nagyon szeretném elolvasni. 

4. Legjobban várt friss megjelenés az év második felére.
Sajnos annyira nem követem a friss megjelenéseket, shame on me... A külföldi megjelenések közül tökre várom már Rene Denfeld új könyvét, ami majd Szeptember 5.-én fog megjelenni. 

5. Legnagyobb csalódás.
Voltak olyan könyvek, amik egyáltalán nem tetszettek (Asylum, Egy gyilkosság ára, Mi lett hova?), de ezeknél jócskán bekalkuláltam azt, hogy nem fognak bejönni, így nemigazán ért még idén komoly csalódás. Remélem nem is fog. :)

6. Legnagyobb meglepetés.
Soha nem gondoltam volna, hogy annyira magával tud ragadni egy képregény-sorozat, mint Brian K. Vaughan és Fiona Staples közös munkája, a Saga. Gyönyörű a rajzstílus, magával ragadó a történet, érdekes a kitalált világ, ráadásul a szereplők is szerethetőek. Teljesen elvarázsolt. 

7. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új).
Lang Leav, Rupi Kaur, M. J. Arlidge, Janne Teller... 

8. Legújabb könyves szerelem.
Csak magamat tudom ismételni: Brian K. Vaughan Saga-ja.

9. Legújabb kedvenc karakter. 
Nem találtam még új kedvencet.

10. Egy könyv, amin sírtál.
Nem vagyok sírós típus, könyveken pedig végképp nem tudok elpityeredni. 

11. Egy könyv, ami boldoggá tett. 
Az összes könyv, ami tetszett, boldoggá tesz egy bizonyos szinten. De a legjobban most az Ármány és kézfogó tett azzá. Na, meg a Battle Royal, mert a barátomtól kaptam ajándékba. :)

12. Kedvenc filmes adaptáció, amit idén láttál.
Ebben az évben eddig egyetlen egy könyvadaptációt sem láttam... De ha őszinte szeretnék lenni, akkor mostanában nem nagyon nézek filmeket, csak sorozatokat. Valamiért nincs türelmem végigülni egy másfél órás filmet, mikor annyi mindent tudnék helyette csinálni ebben a szuper időben. 

13. Kedvenc értékelés, amit idén írtál.
Idén még nem nagyon írtam konkrét értékeléseket, mert igyekszem átszervezni ezt a részét a blognak. 

14. A legszebb könyv, amit idén vásároltál (vagy kaptál).
képek forrása: pinterest
Egyértelmű: Fantastic Beasts and Where to Find Them. Gyönyörű kötet kívül-belül!

15. Melyik könyveket szeretnéd elolvasni az év végéig?
Szeretném befejezni az Ármány és kézfogót, illetve a Battle Royal-t. Mindkettő féltégla méretű, így egy ideig még olvasni fogom őket. A Saga folytatása is tervben, az összes eddig megjelent részt szeretném ledarálni - talán még a nyáron. Szeretném elkezdeni a Paper Girls-t is, ami szintén Brian K. Vaughan képregénye. Regények terén nagyon sok tervem van még: Vesalius titka, Fantastic Beasts and Where to Find Them, When Breath Becomes Air, A titkos történet, stb. 

16. Kiket jelölsz?
Bárkit, aki ki szeretné tölteni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése