Boldog Karácsonyt!

Tegnap egy kicsit meg voltam ijedve, mert semmi karácsonyi hangulatom nem volt, köszönhetően egyrészt annak is, hogy egész nap 10 fok körül mozgott a hőmérséklet. Viszont egy kicsit hangolódtam azzal, hogy felkapcsoltam a szobámban a kis égősoromat, amit az ágyam fölé akasztottam fel. Totálisan romantikus érzete van amúgy, kellemes volt olvasni a fénye mellett. 
Mára viszont a fadíszítésnek köszönhetően teljesen lázba jöttem - nálunk már mióta az eszemet tudom az a hagyomány, hogy a tesómmal ketten díszítjük - , főleg, hogy a folyamat közben karácsonyi zenéket is hallgattunk. Na meg nem éppen ünnepeiket is, mivel Barbinak egy idő után elege lett a csilingelésből, haha. :) 

Remélem minden kedves olvasómnak vagy éppen csak idetévedőnek nagyon kellemes hangulatban fog telni az ünnep! Élvezzetek ki minden pillanatot a családotokkal! :) 

Áldott, békés Karácsonyt kívánok Mindenkinek!

Puszi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése