Csökkentsd a várólistádat 2015 - ben is!

Eddig még csak egyszer jelentkeztem Lobo játékára, azt hiszem még 2012 - ben a blog indulásának elején. Akkor sajnos sikerült elbuknom, melynek egyik oka az volt, hogy nem hoztam létre alternatív listát. A fő listámról pedig egy csomó könyvhöz nem volt kedvem már, így nem is nyúltam hozzájuk.
Ebben az évben ez az opció nem foghat vissza, és az sem, hogy esetlegesen nem tudnék beszerezni egy - egy kiválasztottat, ugyanis mind a 24 kötet (12 + 12 alternatív) a magánkönyvtáramból való.
A játékról bővebben ITT olvashattok, és itt adhatjátok le a jelentkezéseteket is, plusz ITT van a molyos kihívás is! :)

A kiválasztottaim a következőek: 

1. Dan Brown: A Da Vinci - kód
2. Markus Zusak: A könyvtolvaj
3. George Orwell: 1984
4. Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet
5. Scott Westerfeld: Leviatán
6. Marissa Meyer: Cinder
7. Ken Kesey: Száll a kakukk fészkére
8. Kiera Cass: The Selection - A Párválasztó
9. Cassandra Clare: Üvegváros
10. Jeffrey Eugenides: Öngyilkos szüzek
11. Emily Arsenault: Az eltört teáspohár
12. Mats Strandberg, Sara B. Elfgren: A kör

Az alternatív listám tagjai sem maradhatnak ki a felsorolásból:

1. Lissa Price: A testbérlők
2. Joanne Harris: Csokoládé
3. Elizabeth Kostova: Hattyútolvajok
4. Gabriel García Márquez: Száz év magány
5. Szabó Magda: Mondják meg Zsófikának
6. Lauren Oliver: Delírium
7. Julianna Baggott: Tiszták
8. Catherine Fisher: Incarceron
9. Kate Morton: Távoli órák
10. Tracy Chevalier: Leány gyöngy fülbevalóval
11. Lakatos Levente: LoveClub
12. Robert Merle: Malevil




Műfaji tekintetben igyekeztem a változatosságra törekedni, hogy mindig a hangulatomnak megfelelő könyvet tudjam kiválasztani. Az összesről elmondható az, hogy már nagyon régóta kíváncsi vagyok rájuk, és néhány már időtlen - idők óta porosodik a polcaimon.
Remélem jövőre sikerül majd teljesítenem ezt a kihívást! Közben Pinteresten találtam egy tök jó könyvbingót is, amit meg szeretnék csinálni 2015 - ben, úgyhogy ilyen jellegű feladatokban sem fogok hiányt szenvedni, az fix. BTW, azt a célt is kitűztem, hogy elolvassam mind a 24 könyvet, amit összeszedtem a játékra!

Jelentkezzetek Ti is a várólista csökkentésre, biztosan jó móka lesz! 
Szerintetek mit olvassak el majd először a listámról, azaz miről szeretnétek a leghamarabb bejegyzést olvasni? 


2 megjegyzés:

  1. Cuki szürke cica:)
    Jókat válogattál, ezek közül sokat olvastam meg sokat akarok olvasni:) Remélem, sikerül a terved, és meglesz mind a 24, de persze az se baj, ha nem.
    Én második éve nem jelentkezem (vagy 3.? nemtom..), csak stresszelek rajta, nem nekem való, de mások kiválasztottjait szívesen nézegetem. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen igen, nekem is a cica fogta meg a tekintetemet a képen. :)
    Köszönöm, igyekeztem! :)
    Én most igyekszem nem rástresszelni magam. Lesz, ahogy lesz... akkor sem fogok a kardomba dőlni, hogy nem fogom tudni elolvasni az összeset, legalább egy kevéssel így is csökkenteni fogom az olvasatlanok számát.

    VálaszTörlés