Az új kezdet

Elég régóta tűnődöm azon, hogy búcsút intek a blogomnak. Ennek egészen egyszerű okai voltak: nem sok időm van, nem volt kedvem írni és nem is voltam képes arra, hogy összerakjak egy irodalmi magasságokban ívelő posztot. Arról nem is beszélve, hogy az olvasásra se tudom rávenni magam egy ideje. Napközben a suli, a különtanárok és a sok dolgozat, felelés, tétel és miegymás elszipkázza az energiáimat, és esténként a legjobb kikapcsolódásnak nem egy könyv tűnik, hanem teszem azt a tumblr, ahol csak nyomogatni kell a reblog gombot és slussz. 
Viszont - amikor már majdnem rányomtam a blog törlése gombra - eszembe jutott az is, hogy mennyire szerettem olvasni, mennyire szerettem írni mindenféle dologról, hogy mennyi tervem volt még, és az is bevillant, hogy imádtam a blogger közösséget. Így rájöttem, hogy én nem tudnék enélkül élni, és előbb - utóbb úgyis újraalapítanám az online naplómat. 

Végül azt a döntést hoztam, hogy nem válok meg az én szeretett blogomtól, hanem alapjaiban alakítom át azt. Ennek első lépéseként kitöröltem az összes régebbi bejegyzésemet, mert hiába láttam a fejlődést magamon, elégedett egyikkel sem voltam. Másodikként feltettem egy új, letisztult, teljesen minimál stílusú sablont, ami a legjobban passzol az új elképzeléseimhez. A harmadik és a negyedik lépés viszont hosszabb folyamat lesz, úgyhogy ezeknek mindenképpen időt kell hagynom. Az előbbi során találnom kell egy új nevet a blognak, ami szintén passzol a megújulásához, az újjászületéséhez. Utóbbiban pedig a saját magamra vonatkozó pontok szerepelnek: egy teljesen új napirendet szeretnék kialakítani magamnak, amelyben több időm marad mindenre; az energiáim jobb beosztása sem lenne egy rossz dolog; plusz újra bele szeretnék szerelmesedni az olvasásba és a blogolásba. Van még egy pár kitűzésem, de azok nem publikusak.
Természetesen terveim vannak bőven, és abban is biztos vagyok, hogy a hamvaiból újra össze fog állni ez a blog egy kerek egésszé! Legalábbis én mindent meg fogok tenni érte, ami csak tőlem telik. 

Hamarosan jelentkezem! Addig is kellemes karácsonyi készülődést kívánok Mindenkinek! Hohohoho!


Puszi

4 megjegyzés:

  1. Hajrá a sulihoz, remélem idővel visszatalálsz a blogíráshoz is! :)
    Viszont sajnálom, hogy törölted a régi bejegyzéseidet, még ha nem is érezted tökéletesnek őket, akkor is hozzád tartoznak ;) (nekem is rengeteg korábbi van amire nem vagyok büszke, de legalább látni mennyit fejlődtem :D).

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, igyekszem! :)
    Szerencsére lementettem az egészet, úgyhogy vissza tudom hívni őket, ha olyanom lesz.
    Most érzem magam teljesen nyeregben, az írás és minden egyéb téren is, tehát remélem, hogy a bloghoz is visszatalálok! hamarosan! :)

    VálaszTörlés
  3. Kitartást, hajrá és jól döntöttél, hogy nem vágtad el ezt a szálat. :) Ha ilyen fiatalon kezdtem volna, mint te, szerintem nálam is lettek volna ilyen hullámvölgyek, törlési szándékok, teljes megsemmisülések és újrakezdések. Aki egyszer ráérez az olvasás és blogolás ízére, szerintem nem könnyen válik már meg tőle. Hagyj magadnak időt, és ki fog alakulni az "új menetrend". :)
    Én is sajnálom a törlést azért, biztonsági másolatot sem csináltál magadnak? :( Én az írással vagyok olykor így. 3 különböző meghajtóra pakolom, és mentem folyamatosan, mert ha rám jön a "hoppáré", annyi helyről nincs türelmem törölgetni :D
    Neked is jó készülődést, és várunk vissza! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! :) Szerintem is jó döntés volt.
    Persze, ez szerintem mindenkivel előfordul, meg hát ez a végzős év elég megterhelő főként egy rendkívül erős gimnáziumban.
    Én sem tudtam megválni tőle, de őszintén nem is szeretnék, mert mindig örömömet leltem benne, és imádok írni!
    Csináltam róluk biztonsági másolatot, megvan az összes régi poszt. :)
    Fő a biztonság! :D

    Viszont kívánom! ;) És köszönöm a támogatást és a kedvességet még egyszer! :)

    VálaszTörlés