WRAP UP | Augusztus

  Tudom, hogy kb. minden wrap up-ban elpanaszolom, de az augusztus elképesztő gyorsan elrepült számomra. Eléggé kétségbe ejt az a tény is, hogy egy hét múlva megkezdem a második évemet az egyetemen. Amúgy kár lenne tagadnom, hogy egy bizonyos szinten várom is az új tanévet, mivel én mindig a szeptembereket éreztem az teljesen új lapnak, plusz érdekelnek a tárgyak is, amiket tanulni fogok. És az sem utolsó szempont, hogy végre mindennap találkozhatok a barátaimmal is.

  Összesen 8 könyvet (4 angol, 4 magyar), és így 1960 oldalt sikerült elolvasnom. Szerencsére egyik sem okozott csalódást, s mindet szerettem olvasni. A hónapban igyekeztem tovább fejleszteni a kapcsolatomat a hangoskönyvekkel, és így olvastam-hallgattam Seanan McGuire Wayward Children sorozatának második (Down Among the Sticks and Bones) és harmadik (Beneath the Sugar Sky) részét is. Mindkettő nagyon tetszett, és alig várom már, hogy a Fumax elhozza őket kis hazánkba. Beau Taplin Bloom című verseskötetét várakozás közben olvastam el: tetszett, de nem nyújtott kifejezetten maradandó élményt. Ellenben a The Poet X! Nagyon különleges versesregény volt, telis-tele csodálatos gondolatokkal, amikből párat megosztottam molyon is. Már írom róla a teljes bejegyzésemet, szóval a bővebb gondolataimat majd ott olvashatjátok!

Különleges élmény volt Audrey Niffenegger Hollókisasszony című rövidke kötete is, amit a sok negatív molyos kritika után félve vettem kézbe - lehet emiatt is tetszett ennyire. Szerintem csodálatosak és hangulatosak benne az illusztrációk, ráadásul a sztori is megnyert magának. Örülök, hogy a Líra nyári akciójában potom 300 forintért a gyűjteményembe került. Kellemes meglepetés volt az Utóirat: Még mindig szeretlek Jenny Han-tól, amit a To All the Boys I've Loved Before netflixes film után olvastam el (egészen jó és nagyon-nagyon cuki adaptáció lett). Úgy érzem, hogy ez a második rész sokkal jobban tetszett, mint az első, bár ebből a tini témából már kissé kinőttem. Amúgy igazi kellemes, agykikapcsoló sztori volt. A két legnagyobb kedvencem viszont az Egy kegyetlen dal és természetesen a Leányrablás Budapesten lett. Előbbinek imádtam a világát, szerintem nagyon érdekes alapötlettel dolgozott Victoria Schwab, plusz nagyon örülök neki, hogy szerelmi szál nem jelent meg a történetben. Utóbbi pedig már jó ideje a kedvenc sorozataim közé tartozik, és ezt az újraolvasás sem változtatta meg.
  1. Audrey Niffenegger: Hollókisasszony
  2. Seanan McGuire: Down Among the Sticks and Bones
  3. Seanan McGuire: Beneath the Sugar Sky
  4. Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten (újraolvasás)
  5. Victoria Schwab: Egy kegyetlen dal
  6. Elizabeth Acevedo: The Poet X
  7. Beau Taplin: Bloom
  8. Jenny Han: Utóirat: Még mindig szeretlek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése