WRAP UP | Július

  A hónapban a blog életét illetően a legfontosabb változás az, hogy új nevet kapott az oldal: a Heaven for the Books-ból library & hygge lett! A régi nevet még 5 évvel ezelőtt gondoltam ki, s már régóta nem éreztem a magaménak, így a váltás mellett döntöttem, ráadásul a mostani szerintem sokkal jobban illik hozzám. :)


  Olvasás terén még magamat is sikerült meglepnem, mivel összesen 10 könyvet és 2167 oldalt gyűrtem le - azt hiszem ez eddig az idei rekordom. Igaz voltak közöttük rövidke, 22 oldalas képregény részek is, de azért a 602 oldalas Illuminae-t is sikerült elolvasnom.
  A képregények közül nagyon tetszett Mirka Andolfo újdonsága, egy roppant érdekes világot mutatott meg eddig - alig várom, hogy megjelenjen a következő rész. Végre sort kerítettem Skottie Young I Hate Fairyland sorozatának befejezésére is, és szerencsére nem okozott csalódást ez a volume sem. Sarah Andersen új képregénye, a Herding Cats nem jött be annyira, kicsit soknak éreztem benne a motivációs szöveget, de a rajzai még mindig nagyon aranyosak.
  A hónap legnagyobb kedvence egyértelműen az Evelyn hét férje és az Illuminae lett, mindkettőről szeretnék majd írni egy külön posztot is. :) Nagyon tetszett még Courtney Peppernell-től a Pillow Thoughts is, és ez volt az első LGBTQ verseskötet, amit valaha olvastam, szóval ezt komfortzóna tágításként tartom számon. Kellemes nyári olvasmány volt a Love & Gelato is, semmi eget rengető, de bájos és élvezhető könyv, ebben a nagy melegben szerintem tökéletes választás volt.

  1. Brian K. Vaughan & Fiona Staples: Saga #53. 
  2. Skottie Young: I Hate Fairyland volume 4. 
  3. Mirka Andolfo: Unnatural #1. 
  4. Marceline Loridan-Ivens: És te nem jöttél vissza
  5. Taylor Jenkins Reid: Evelyn hét férje
  6. Curtis Wiklund: Us (III. Nagy Nyári Read-a-thon-on olvastam)
  7. Sarah Andersen: Herding cats (III. Nagy Nyári Read-a-thon-on olvastam)
  8. Courtney Peppernell: Pillow Thoughts (III. Nagy Nyári Read-a-thon-on olvastam)
  9. Jenna Evans Welch: Love & Gelato - Firenzei nyár (III. Nagy Nyári Read-a-thon-on olvastam)
  10. Amie Kaufman & Jay Kristoff: Illuminae (III. Nagy Nyári Read-a-thon-on olvastam)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése