BOOK HAUL | Augusztus

  Szeretném bevezetni a beszerzős posztokat újra a blogra, mivel mostanában egyre több könyvet szoktam előrendelni, cserélni, molyoktól venni, stb. 
  Az első 4 könyvet a Líra nyári akciójába rendeltem, és együtt kevesebbe kerültek mint csak a színező (sajnos lemaradt a képről) az eredeti árán. A Hollókisasszonyt már el is olvastam, és imádtam, főleg az illusztrációkat. A Sárkányok, farkasok & almákat még tavaly vettem ki a könyvtárból, de sajnos akkor nem tudtam befejezni az olvasását. Ezt a mostani alkalmat tökéletesnek éreztem arra, hogy beszerezzem, ráadásul elég ramatyul állok idén a magyar szerzők olvasásával, így ebből a szempontból is tökéletes volt az időzítés. Az Akhilleusz dala pedig a sok külföldi booktuber-nek köszönhetően keltette fel a figyelmem (amúgy nem is tudtam, hogy már megjelent itthon), plusz szeretnék több történelmi témájú könyvet olvasni idén ősszel és télen is. A Kincses óceán pedig egy szimpla impulzusvárlás volt, mivel még soha nem próbáltam ki a felnőtt színezőket. Eddig szuper tapasztalataim vannak vele kapcsolatban: simán ki tudja kacsolni az agyam a dolog, viszont néha nincs türelmem a túlságosan is aprólékos / részletes képekhez. 
  Régóta a kívánságlistámon szerepelt Patrick Rothfuss-tól A szél neve, és most végre elhatároztam magam a beszerzésére. A Viszállyal karöltve vettem meg a 3 hetes nyaralásunk előtt, és a libris 1000 forintos kuponomat használtam fel rájuk. 
  A különc varázsló pedig a Maxim Kiadó jóvoltából érkezett hozzám (itt is köszönöm!), amire őszintén szólva csupán Neil Patrick Harris neve miatt figyeltem fel. Nagyon ígéretes middle grade könyvnek tűnik, csodálatos borítóval és illusztrációkkal.  
  
  1. Audrey Niffenegger: Hollókisasszony 
  2. Norbert Winney: Sárkányok, farkasok & almák
  3. Madeline Miller: Akhilleusz dala
  4. Johanna Basford: Kincses óceán
  5. V. E. Schwab: Viszály
  6. Patrick Rothfuss: A szél neve 
  7. Neil Patrick Harris: A különc varázsló (reci)
Ti olvastátok valamelyik könyvet a listámról? :)

4 megjegyzés:

  1. Úgy tűnik az Akhilleusz dala ilyen kis eldugott gyöngyszem :) Több pozitív molyos - blogos vélemény győzött meg engem is, hogy megvegyem.
    Sárkányok, farkasok & almák is jó olvasmány, azt már olvastam a kupacodból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen! :) Jó érzés ilyenekre bukkanni! ;)
      Remélem nekem is tetszeni fog majd.

      Törlés
  2. Én is olvastam a Sárkány, farkasokat, kis kikapcsoló könyv volt, tetszett nekem is. :) Szép kis haul, és remélem szeretni is fogod őket. A színezéshez is jó időtöltést, én is kedvelem, bár már jó régen nem vettem elő őket. Nekem a nagy alakúak nagyon ijesztőek, sosem színeznék ki egy egész oldalt úgy érzem, ezért nagyon pici formátumút vettem anno. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor bízom benne, hogy nekem is tetszeni fog majd! :) Szerintem megtartom majd az olvasását a tavaszi időszakra.
      Én is egyre inkább kezdem úgy érezni, hogy soha nem fogok belőle kiszínezni egy egész oldalt, de kellemesen megnyugtat, amikor elkap egy jó nagy stresszhullám. :D

      Törlés